W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

WOM 1.25 - Wydanie dowodu rejestracyjnego po zatrzymaniu

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Pojazdy, dowody rejestracyjne, transport
Komórka odpowiedzialna Wydział Obsługi Mieszkańców

Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Obsługi Mieszkańców
Referat: Ewidencji Pojazdów i Kierowców
Adres: ul. Wały gen. Sikorskiego 25, 87-100 Toruń
stanowiska 2-3, sala operacyjna I piętro
Telefon: 56 611 88 50 

Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Obsługi Mieszkańców - Referat Ewidencji Pojazdów i Kierowców
Toruń, ul. Wały Gen. Sikorskiego 25,
tel. 56 611 88 68, 56 511 88 71; sala operacyjna na I piętrze

Podstawa prawna
- Art. 132 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym   (t.j. Dz. U. z 2020r. , poz. 110 z późn. zm.)

I. Dokumenty od wnioskodawcy
- Wniosek o wydanie zatrzymanego dowodu rejestracyjnego
- Badanie techniczne dodatkowe , stwierdzające usunięcie przyczyny zatrzymania dowodu rejestracyjnego, lub okresowe, jeśli przyczyną zatrzymania było brak badań technicznych.
- Pokwitowanie z policji
- Dowód osobisty
- Polisa oc

II. Wymagane opłaty
brak opłat

III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi
Niezwłocznie po otrzymaniu wniosku, pod warunkiem kompletności dokumentów.

IV. Tryb odwoławczy
Nie przysługuje

V. Uwagi
Wniosek należy złożyć osobiście.

Załączniki

Powiadom znajomego