W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

WOM 1.38 - Prawo jazdy - wydanie zaświadczenia

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Pojazdy, dowody rejestracyjne, transport
Komórka odpowiedzialna Wydział Obsługi Mieszkańców

Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Obsługi Mieszkańców
Adres: ul. Wały gen. Sikorskiego 25, 87-100 Toruń pok. nr 4
Telefon: 56 611 88 50 - sekretariat 

Jednostka odpowiedzialna
Wydział Obsługi Mieszkańców - Referat Ewidencji Pojazdów i Kierowców
Toruń, ul. Wały Gen. Sikorskiego 25, pok. nr 4. 
Numery telefonów do osób prowadzących sprawę w Wydziale:
- 611 88 57, 611 88 69.

Podstawa prawna
- Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U z 2023 r., poz. 775 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006. o opłacie skarbowej
(Dz.U. z 2022 r., poz. 2142)

I. Dokumenty od wnioskodawcy
Wniosek o wydanie zaświadczenia o posiadaniu uprawnień do kierowania pojazdami, według załączonego wzoru
Do wglądu :
- dokument tożsamości
- prawo jazdy

II. Wymagane opłaty
Opłata skarbowa za zaświadczenie 17 zł płatna na rachunek Urzędu Miasta Torunia, ul. Wały Gen. Sikorskiego 8,
Bank Millenium nr konta: 37 1160 2202 0000 0000 8344 0799
Opłaty mogą być dokonane na miejscu lub przelane na podany powyżej numer konta.

III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi
W terminie do 7 dni po złożeniu wniosku

IV. Uwagi
nie ma

Załączniki

Powiadom znajomego