W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

WOM 1.58 - Zawiadomienie o powołaniu terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia z siedzibą na terenie miasta Torunia

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Aktywność obywatelska, stowarzyszenia, organizacje
Komórka odpowiedzialna Wydział Obsługi Mieszkańców

Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Obsługi Mieszkańców
Adres: ul. Wały gen. Sikorskiego 25, 87-100 Toruń 
Telefon: 56 611 88 50 - sekretariat 

Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Obsługi Mieszkańców - Referat Działalności Gospodarczej
Toruń, ul. Legionów 220,
telefon osób prowadzących sprawę - 56 611 88 29

56 611 87 00 - umówienie terminu wizyty w Referacie Działalności Gospodarczej.

Podstawa prawna
- Art. 20 ustawy z dnia 7 kwietnia 1989r. –Prawo o stowarzyszeniach (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 713.)
- Art.217 §2 pkt2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r.- Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 735)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1000)

I. Dokumenty od wnioskodawcy:
Zawiadomienie o utworzeniu terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia (oddział, koło, klub) z siedzibą na terenie miasta Torunia według załączonego wniosku.

Załączniki do wniosku:
  -  statut stowarzyszenia macierzystego
  -  uchwała stowarzyszenia macierzystego o powołaniu terenowej jednostki organizacyjnej w Toruniu
   - protokół z walnego zebrania członków terenowej jednostki organizacyjnej, podczas którego dokonano wyboru jej władz tj. zarządu i komisji rewizyjnej jednostki.

II. Wymagane opłaty
Nie pobiera się opłaty od przyjęcia zawiadomienia.
Opłatę 17 zł pobiera się tylko w przypadku wnioskowania o wydanie zaświadczenia potwierdzającego przyjęcie zawiadomienia, wpłata w kasie UMT lub na konto UMT w Banku Millennium,
nr rachunku: 37 1160 2202 0000 0000 8344 0799

III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi
Niezwłocznie, jeżeli dokumentacja nie jest dotknięta brakami formalnymi. Wydział Obsługi Mieszkańców potwierdza pismem przyjęcie przedmiotowego zawiadomienia lub wzywa do uzupełnienia jego braków formalnych.
Zaświadczenie potwierdzające przyjęcie zawiadomienia wydaje się natomiast w terminie 7 dni od wpływu wniosku o jego wydanie wraz z potwierdzeniem wniesienia opłaty skarbowej w wys. 17 zł.

IV. Tryb odwoławczy
Nie przewiduje się .

V. Uwagi
Zawiadomienia dotyczą wyłącznie terenowych jednostek organizacyjnych które posiadają siedzibę na terenie miasta Torunia. 

Załączniki

Powiadom znajomego