Na tej stronie znajdują się ogłoszenia o zamówieniach o wartości do 130 000 zł, publikowane od 1.10.2022. Starsze ogłoszenia można znaleźć w serwisie archiwalnym.
Postępowania o wartości powyżej 130 000 zł są publikowane na elektronicznej platformie zakupowej >>> przejdź do platformy zakupowej.
Zamówienie na: Urząd Miasta Torunia – Wydział Geodezji i Kartografii prosi o podanie ceny za wykonanie usługi:
1. zeskanowania dokumentów będących podstawą wpisu do ewidencji gruntów
i budynków – decyzje, akty notarialne, inne – 60 000 stron formatu A4 do A2.
2. Wykonawca przekaże Zamawiającemu zeskanowane materiały na pendrive, a także sprawozdanie techniczne z wykonanej pracy. Do zadań Wykonawcy będzie należało wypięcie skanowanych aktów, innych dokumentów z skoroszytów A4, zeskanowanie, odpowiedni zapis w pliku komputerowym .pdf ( nr Rep., nr decyzji), wpięcie dokumentów do skoroszytów, przekazanie plików zeskanowanych dokumentów wraz
z dokumentami źródłowymi.
Zamówienie na |
Urząd Miasta Torunia – Wydział Geodezji i Kartografii prosi o podanie ceny za wykonanie usługi:
1. zeskanowania dokumentów będących podstawą wpisu do ewidencji gruntów
i budynków – decyzje, akty notarialne, inne – 60 000 stron formatu A4 do A2.
2. Wykonawca przekaże Zamawiającemu zeskanowane materiały na pendrive, a także sprawozdanie techniczne z wykonanej pracy. Do zadań Wykonawcy będzie należało wypięcie skanowanych aktów, innych dokumentów z skoroszytów A4, zeskanowanie, odpowiedni zapis w pliku komputerowym .pdf ( nr Rep., nr decyzji), wpięcie dokumentów do skoroszytów, przekazanie plików zeskanowanych dokumentów wraz
z dokumentami źródłowymi.
|
Data publikacji |
2024-01-05 |