W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamówienia publiczne o wartości do 130 000 zł

RSS XML

Na tej stronie znajdują się ogłoszenia o zamówieniach o wartości do 130 000 zł, publikowane od 1.10.2022. Starsze ogłoszenia można znaleźć w serwisie archiwalnym.

Postępowania o wartości powyżej 130 000 zł są publikowane na elektronicznej platformie zakupowej >>> przejdź do platformy zakupowej.

Zamówienie na: Urząd Miasta Torunia – Wydział Geodezji i Kartografii prosi o podanie ceny za wykonanie usługi: 1. zeskanowania dokumentów będących podstawą wpisu do ewidencji gruntów i budynków – decyzje, akty notarialne, inne – 60 000 stron formatu A4 do A2. 2. Wykonawca przekaże Zamawiającemu zeskanowane materiały na pendrive, a także sprawozdanie techniczne z wykonanej pracy. Do zadań Wykonawcy będzie należało wypięcie skanowanych aktów, innych dokumentów z skoroszytów A4, zeskanowanie, odpowiedni zapis w pliku komputerowym .pdf ( nr Rep., nr decyzji), wpięcie dokumentów do skoroszytów, przekazanie plików zeskanowanych dokumentów wraz z dokumentami źródłowymi.
Zamówienie na Urząd Miasta Torunia – Wydział Geodezji i Kartografii prosi o podanie ceny za wykonanie usługi: 1. zeskanowania dokumentów będących podstawą wpisu do ewidencji gruntów i budynków – decyzje, akty notarialne, inne – 60 000 stron formatu A4 do A2. 2. Wykonawca przekaże Zamawiającemu zeskanowane materiały na pendrive, a także sprawozdanie techniczne z wykonanej pracy. Do zadań Wykonawcy będzie należało wypięcie skanowanych aktów, innych dokumentów z skoroszytów A4, zeskanowanie, odpowiedni zapis w pliku komputerowym .pdf ( nr Rep., nr decyzji), wpięcie dokumentów do skoroszytów, przekazanie plików zeskanowanych dokumentów wraz z dokumentami źródłowymi.
Data publikacji 2024-01-05
Zamówienie na: Wydział Środowiska i Ekologii Urzędu Miasta Torunia, zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania pn.: „Wymiana nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw przy ul. Bażyńskich w Toruniu”.
Zamówienie na Wydział Środowiska i Ekologii Urzędu Miasta Torunia, zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania pn.: „Wymiana nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw przy ul. Bażyńskich w Toruniu”.
Data publikacji 2024-01-05
Zamówienie na: Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji Urzędu Miasta Torunia prosi o złożenie ofert na realizację usługi monitoringu mediów dla Urzędu Miasta Torunia w okresie od 1 lutego 2024 r. do 31 stycznia 2025 r. (12 miesięcy).
Zamówienie na Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji Urzędu Miasta Torunia prosi o złożenie ofert na realizację usługi monitoringu mediów dla Urzędu Miasta Torunia w okresie od 1 lutego 2024 r. do 31 stycznia 2025 r. (12 miesięcy).
Data publikacji 2024-01-04
Zamówienie na: Biuro Obsługi Urzędu Miasta Torunia zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę na dostawę oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej w budynku Urzędu Miasta Torunia przy ulicy Wały gen. Sikorskiego 25.
Zamówienie na Biuro Obsługi Urzędu Miasta Torunia zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę na dostawę oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej w budynku Urzędu Miasta Torunia przy ulicy Wały gen. Sikorskiego 25.
Data publikacji 2024-01-03
Zamówienie na: Wydział Środowiska i Ekologii Urzędu Miasta Torunia, zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania pn.: „Odnowienie, montaż oraz przechowanie po sezonie letnim 10 parkletów”.
Zamówienie na Wydział Środowiska i Ekologii Urzędu Miasta Torunia, zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania pn.: „Odnowienie, montaż oraz przechowanie po sezonie letnim 10 parkletów”.
Data publikacji 2024-01-03