W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

WGiK271.02.2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Urząd Miasta Torunia – Wydział Geodezji i Kartografii prosi o podanie ceny za wykonanie usługi: 1. zeskanowania dokumentów będących podstawą wpisu do ewidencji gruntów i budynków – decyzje, akty notarialne, inne – 60 000 stron formatu A4 do A2. 2. Wykonawca przekaże Zamawiającemu zeskanowane materiały na pendrive, a także sprawozdanie techniczne z wykonanej pracy. Do zadań Wykonawcy będzie należało wypięcie skanowanych aktów, innych dokumentów z skoroszytów A4, zeskanowanie, odpowiedni zapis w pliku komputerowym .pdf ( nr Rep., nr decyzji), wpięcie dokumentów do skoroszytów, przekazanie plików zeskanowanych dokumentów wraz z dokumentami źródłowymi.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy WGiK271.02.2024
Zamawiający Urząd Miasta Torunia
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia do 130 000 zł netto
Termin składania ofert
Sposób składania ofert email: geodezja@um.torun.pl lub na adres :Urząd Miasta Torunia Wydział Geodezji i Kartografii ul. Grudziądzka 126 b, 87-100 Toruń

Załączniki

Powiadom znajomego