BR 38.2 - Realizacja Programu "Moje podwórko"
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | rewitalizacja |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Biuro Rewitalizacji |
Jednostka prowadząca sprawę
Biuro Rewitalizacji
adres: ul. Wały Gen. Sikorskiego 10, 87-100 Toruń
tel.: 56 611 85 01, 56 611 85 26,
e-mail: br@um.torun.pl
Podstawa prawna
- Zarządzenie Nr 341 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 23.10.2019 r.
- Zarządzenie Nr 316 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 15.12.2021 r.
Materiały pomocnicze
- Spis ulic wchodzących w granice podobszarów rewitalizacji (Starego Miasta, Podgórza, Bydgoskiego Przedmieścia).
Wymagane dokumenty na etapie składania wniosku
- Wniosek o dofinansowanie (zał. nr 1 do Programu Moje Podwórko).
- Wstępna zgoda Miejskiego Konserwatora Zabytków na zakres ujęty we wniosku.
- Oświadczenie o prawie do dysponowania gruntem na cele projektu.
- Oświadczenie, że lokale w nieruchomości przyległej do terenu objętym wnioskiem, w ponad 70% pełnią funkcje mieszkalne.
- Oświadczenie, że Wspólnota Mieszkaniowa posiada NIP oraz REGON.
- Uchwała Wspólnoty Mieszkaniowej zabezpieczająca środki na wykonanie projektu z roku, w którym składany jest wniosek.
- Oświadczenie o posiadaniu środków na wykonanie projektu (w przypadku właściciela nieruchomości).
- Projekt techniczny (może być wykonany odręcznie).
- Zdjęcia stanu pierwotnego terenu.
- Pełnomocnictwo do składania wniosku (w przypadku, gdy wniosek składa Podmiot inny niż właściciel terenu).
Termin składania wniosków
do 30 marca każdego roku kalendarzowego
Wartość dofinansowania
- Alokacja roczna na konkurs: 150 000 zł.
- Maksymalna wartość dofinansowania dla jednego Wnioskodawcy: do 30 tys. zł lub do 50 tys. zł jeśli o dofinansowanie wnioskują minimum 3 podmioty.