W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

BR 38.1 - Wydawanie na wniosek notariusza informacji dotyczących lokalizacji nieruchomości na obszarze zdegradowanym, obszarze rewitalizacji lub Specjalnej Strefy Rewitalizacji.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy rewitalizacja
Komórka odpowiedzialna Biuro Rewitalizacji

Jednostka prowadząca sprawę
Biuro Rewitalizacji
adres: ul. Wały Gen. Sikorskiego 10, 87-100 Toruń
telefon: 56 611 85 01, br@um.torun.pl

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji.
  2. Uchwała nr 1065/23 Rady Miasta Torunia z dnia 20 kwietnia 2023 r. w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie miasta Torunia.
  3. Uchwała nr 1265/24 Rady Miasta Torunia z dnia 8 lutego 2024 r. w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji pn. Program Rewitalizacji Torunia do roku 2027.

I. Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie informacji (według załączonego wzoru) wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych (według załączonego wzoru).
Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).


II. Opłaty
Nie pobiera się.

III. Jednostka odpowiedzialna
Biuro Rewitalizacji
ul. Wały gen. Sikorskiego 10, 87-100 Toruń
tel. 56 611 85 01, br@um.torun.pl

IV. Tryb realizacji
Wniosek o wydanie informacji składa osoba zainteresowana lub osoba upoważniona.
Informację może odebrać osobiście Wnioskodawca lub osoba upoważniona.

Informacja może zostać przekazana mailowo na adres podany we wniosku o wydanie informacji lub może zostać przesłana pocztą tradycyjną na wskazany przez Wnioskodawcę adres.

V. Termin odpowiedzi
5 dni roboczych.

VI.  Załącznik
Wniosek o wydanie decyzji i klauzula informacyjna

Załączniki

Powiadom znajomego

PrevNext