WOM 1.9 - Działalność gospodarcza - wydanie wtórnika decyzji likwidacyjnej
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | działalność gospodarcza |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Obsługi Mieszkańców |
Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Obsługi Mieszkańców
Adres: ul. Wały gen. Sikorskiego 25, 87-100 Toruń
Telefon: 56 611 88 50 - sekretariat
Jednostka odpowiedzialna
Wydział Obsługi Mieszkańców - Referat Działalności Gospodarczej
Toruń, ul. Legionów 220,
tel.: 56 611 88 64, 56 611 88 66
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 16.11.2006r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1000)
I. Dokumenty od wnioskodawcy
Wniosek o wydanie wtórnika według załączonego wzoru
II. Wymagane opłaty
Opłata skarbowa 10 zł .
- wpłata w kasie Urzędu Miasta Torunia ul. Grudziądzka 126B
- lub na rachunek bankowy w Banku Millennium - nr konta: 37 1160 2202 0000 0000 8344 0799
III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi
W przypadku złożenie wniosku osobiście - decyzję wydaje się od ręki.
W przypadku przysłania wniosku listownie - realizacja wniosku w ciągu 7 dni od dnia złożenia wniosku.
Wydaje się wtórnik decyzji o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej.
IV. Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
V. Uwagi
Wnioski mogą być złożone na druku pobranym w Wydziale Ewidencji i Zezwoleń, Punkcie Informacyjnym Urzędu Miasta lub napisanym odręcznie.