W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

WGN 9.1 - Uzupełnienie nieruchomości

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Nieruchomości, mieszkania, lokale
Komórka odpowiedzialna Wydział Gospodarki Nieruchomościami

Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Referat: Postępowania Administracyjnego
Adres: ul. Grudziądzka 126 b, 87-100 Toruń 
Telefon: 56 611 85 90, e-mail: wgn@um.torun.pl

Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (T.j. Dz. U. z 2018 r. Nr 121 ze zm.)
- Uchwała nr 573/09 Rady Miasta Torunia z dnia 18 czerwca 2009 roku w sprawie ustalenia zasad zbywania nieruchomości lub ich części stanowiących własność Gminy Miasta Toruń

I. Dokumenty od wnioskodawcy 
- wniosek o uzupełnienie nieruchomości według załączonego wzoru
- załącznik: mapa terenu lub szkic sytuacyjny

II. Wymagane opłaty
Nie pobiera się

III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi
Termin realizacji od 3 do 6 miesięcy od dnia złożenia wniosku.
Po skompletowaniu dokumentacji niezbędnej do rozpatrzenia wniosku
i przeprowadzeniu wyceny oraz ewentualnie podziału geodezyjnego gruntu, decyzję o przeznaczeniu gruntu do zbycia i ustaleniu wynagrodzenia za przeniesienie własności podejmuje Prezydent Miasta Torunia

IV. Jednostka odpowiedzialna
Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Toruń, ul. Grudziądzka 126 B
Tel. 56-611 85 83, pok. 202

V. Tryb odwoławczy
Nie przysługuje

VI. Uwagi
Nie ma

Załączniki

Wniosek docx, 15 kB

Powiadom znajomego