WGN 9.1 - Uzupełnienie nieruchomości
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | nieruchomości, mieszkania, lokale |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Gospodarki Nieruchomościami |
Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Referat: Postępowania Administracyjnego
Adres: ul. Grudziądzka 126 b, 87-100 Toruń
Telefon: 56 611 85 90, e-mail: wgn@um.torun.pl
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.)
- Uchwała nr 573/09 Rady Miasta Torunia z dnia 18 czerwca 2009 roku w sprawie ustalenia zasad zbywania nieruchomości lub ich części stanowiących własność Gminy Miasta Toruń
I. Dokumenty od wnioskodawcy
- wniosek o uzupełnienie nieruchomości według załączonego wzoru
- załącznik: mapa terenu lub szkic sytuacyjny
II. Wymagane opłaty
Nie pobiera się
III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi
Termin realizacji od 3 do 6 miesięcy od dnia złożenia wniosku.
Po skompletowaniu dokumentacji niezbędnej do rozpatrzenia wniosku
i przeprowadzeniu wyceny oraz ewentualnie podziału geodezyjnego gruntu, decyzję o przeznaczeniu gruntu do zbycia i ustaleniu wynagrodzenia za przeniesienie własności podejmuje Prezydent Miasta Torunia
IV. Jednostka odpowiedzialna
Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Toruń, ul. Grudziądzka 126 B
Tel. 56 611 85 81, pok. 218
V. Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
VI. Uwagi
Nie ma