W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

WOM 1.14 - Działalność gospodarcza - wydawanie zaświadczeń o okresie prowadzenia działalności

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Działalność gospodarcza
Komórka odpowiedzialna Wydział Obsługi Mieszkańców

Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Obsługi Mieszkańców
Adres: ul. Wały gen. Sikorskiego 25, 87-100 Toruń 
Telefon: 56 611 88 50 - sekretariat 

Jednostka odpowiedzialna
Wydział Obsługi Mieszkańców - Referat Działalności Gospodarczej
Toruń, ul. Legionów 220,
tel. 56 611 88 64, 56 611 88 65, 56 611 88 66

56 611 87 00 - umówienie terminu wizyty w Referacie Działalności Gospodarczej

Podstawa prawna
- Kpa - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - tekst jednolity (Dz. U. z 2021r., poz. 735),
- Ustawa z dnia 16.11.2006r. o opłacie skarbowej-  tekst jednolity (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1000).


I. Dokumenty od wnioskodawcy
Wniosek o wydanie zaświadczenia o okresie prowadzenia działalności gospodarczej według załączonego wzoru.

II. Wymagane opłaty 
Opłata skarbowa 17 zł - wpłata w kasie Urzędu Miasta Torunia ul. Grudziądzka 126B lub na rachunek bankowy w Banku Millennium - nr konta: 37 1160 2202 0000 0000 8344 0799.

III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi
Do 7 dni od dnia złożenia wniosku
Wydaje się zaświadczenie o okresie prowadzenia działalności gospodarczej.

IV. Tryb odwoławczy
Nie przysługuje

V. Uwagi
Wnioski przyjmujemy pocztą lub można składać osobiście. Mogą być złożone na druku pobranym w Wydziale, w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miasta lub napisany odręcznie.

Odbiór zaświadczenia może być:
- osobiście przez wnioskodawcę 
- za pośrednictwem poczty. 
O formie odbioru decyduje wnioskodawca.

Załączniki

Powiadom znajomego