WOM 1.14 - Działalność gospodarcza - wydawanie zaświadczeń o okresie prowadzenia działalności
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | działalność gospodarcza |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Obsługi Mieszkańców |
Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Obsługi Mieszkańców
Adres: ul. Wały gen. Sikorskiego 25, 87-100 Toruń
Telefon: 56 611 88 50 - sekretariat
Jednostka odpowiedzialna
Wydział Obsługi Mieszkańców - Referat Działalności Gospodarczej
Toruń, ul. Legionów 220,
tel. 56 611 88 64, 56 611 88 65, 56 611 88 66
56 611 87 00 - umówienie terminu wizyty w Referacie Działalności Gospodarczej
Podstawa prawna
- Kpa - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - tekst jednolity (Dz. U. z 2021r., poz. 735),
- Ustawa z dnia 16.11.2006r. o opłacie skarbowej- tekst jednolity (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1000).
I. Dokumenty od wnioskodawcy
Wniosek o wydanie zaświadczenia o okresie prowadzenia działalności gospodarczej według załączonego wzoru.
II. Wymagane opłaty
Opłata skarbowa 17 zł - wpłata w kasie Urzędu Miasta Torunia ul. Grudziądzka 126B lub na rachunek bankowy w Banku Millennium - nr konta: 37 1160 2202 0000 0000 8344 0799.
III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi
Do 7 dni od dnia złożenia wniosku
Wydaje się zaświadczenie o okresie prowadzenia działalności gospodarczej.
IV. Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
V. Uwagi
Wnioski przyjmujemy pocztą lub można składać osobiście. Mogą być złożone na druku pobranym w Wydziale, w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miasta lub napisany odręcznie.
Odbiór zaświadczenia może być:
- osobiście przez wnioskodawcę
- za pośrednictwem poczty.
O formie odbioru decyduje wnioskodawca.