W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

WGK 10.1 - Interwencja w sprawie usuwania nielegalnych składowisk odpadów

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Środowisko, zieleń, zwierzęta
Komórka odpowiedzialna Wydział Gospodarki Komunalnej

Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Gospodarki Komunalnej
Adres: ul. Legionów 220, 87-100 Toruń 
Telefon: 56 611 83 10, 611 83 32, 611 83 31, e-mail: wgk@um.torun.pl

Podstawa prawna:
- Uchwała Nr 300/16 Rady Miasta Torunia z dnia12 maja 2016 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasta Toruń (Dz. Urz. Woj. Kujawsko-Pomorskiego z 2016 r. poz. 1765);
- Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.).

Dokumenty od wnioskodawcy:
1. zgłoszenie telefoniczne, pisemne lub pocztą e-mail (rekomenduje się załączenie zdjęć lub mapy wskazującej lokalizację zanieczyszczonego terenu) do Wydziału Gospodarki Komunalnej

Wymagane opłaty:
Nie pobiera się.

Termin i tryb realizacji odpowiedzi:
Około 30 dni od dnia zgłoszenia.

Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Gospodarki Komunalnej
Referat Gospodarki Odpadami i Usług Komunalnych
ul. Legionów 220, 87-100 Toruń
tel. 56-611 83 32, 56 611 83 41, pokój nr 20
e-mail: odpady@um.torun.pl

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.

Uwagi:
Nielegalne wysypiska są usuwane w terminie około 30 dni od daty zgłoszenia.

Powiadom znajomego