WOM 1.40 - Nabicie numeru identyfikacyjnego na nadwoziu - wyrażenie zgody
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | Pojazdy, dowody rejestracyjne, transport |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Obsługi Mieszkańców |
Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Obsługi Mieszkańców
Referat: Ewidencji Pojazdów i Kierowców
Adres: ul. Wały gen. Sikorskiego 25, 87-100, Toruń;
sala operacyjna na I piętrze, telefon: 56 611 88 50
Jednostka odpowiedzialna
Wydział Obsługi Mieszkańców - Referat Ewidencji Pojazdów i Kierowców
Toruń, ul. Wały Gen. Sikorskiego 25,
tel. 56 611 88 68, 56 611 88 71, sala operacyjna na I piętrze
Można dokonać rezerwacji wizyty na ustalony przez siebie termin - link www.um.torun.pl/pl/rezerwacja-wizyty.
Podstawa prawna
- Art. 66A ust. 2 ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022r. , poz. 988 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 16.11.2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2019r., poz. 1000)
I. Dokumenty od wnioskodawcy
- Wniosek o wydanie zgody na nadanie i wybicie numeru według załączonego wzoru
- Dokumenty niezbędne do właściwej identyfikacji pojazdu przed nabiciem numerów (np. zaświadczenie za stacji diagnostycznej, pisemna opinia rzeczoznawcy samochodowego, zaświadczenia z zakładów naprawczych itp.)
- Dowód osobisty
II. Wymagane opłaty
opłata skarbowa 10 zł na rachunek bankowy Urzędu Miasta Torunia w Banku Millennium, nr konta: 37 1160 2202 0000 0000 8344 0799
Opłaty mogą być dokonane na miejscu lub przelane na podany powyżej numer konta
III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi
Niezwłocznie po otrzymaniu wniosku pod warunkiem kompletności dokumentów
IV. Tryb odwoławczy
Przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji
V. Uwagi
Wniosek można złożyć osobiście w Wydziale lub w Punkcie Informacyjnym UMT. Odbiór wyłącznie w siedzibie Wydziału.