W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

BOU 5.2 - Wydawanie kserokopii dokumentów osobowow-płacowych o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (Rp-7) dla zlikwidowanych jednostek podległych UMT

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Inne
Komórka odpowiedzialna Biuro Obsługi Urzędu

Jednostka prowadząca sprawę:
Biuro Obsługi Urzędu
Adres: ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń 
Telefon: 56 611 88 00 

Podstawa prawna
- Ustawa z 17.12.1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (Dz. U. z 1998 r. Nr 162, poz. 1118 z późn. zm.),
- Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie szczegółowych zasad ustalania podstawy wymiaru emerytur i rent (Dz. U. z 1989 r. Nr 11, poz. 63 z późn. zm.).

I. Dokumenty od wnioskodawcy
Wniosek według załączonego wzoru

II. Wymagane opłaty
Nie pobiera się

III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi
Do 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku.

IV. Jednostka odpowiedzialna
Biuro Obsługi Urzędu
Toruń, ul. Wały Gen. Sikorskiego 8
Pokój nr 7, tel. 611 87 62

V. Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.

VI. Uwagi
Sprawa dotyczy zlikwidowanych jednostek podległych UMT
 


Załączniki

Wniosek doc, 26 kB

Powiadom znajomego