W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

BOU 5.3 - Zawiadomienie o znalezieniu rzeczy

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Inne
Komórka odpowiedzialna Biuro Obsługi Urzędu

Jednostka prowadząca sprawę:
Biuro Obsługi Urzędu
Adres: ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń
Telefon: 56 611 88 00   e-mail: bou@um.torun.pl

Podstawa prawna

  • Dekret z dnia 18.09.1954r. o likwidacji nie podjętych depozytów i nie odebranych rzeczy (Dz. U. z dnia 22.09.1954r. Nr 41 poz. 184),
  • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 14.06.1966r. w sprawie rzeczy znalezionych (Dz. U. z dnia 21.06.1966r. Nr 22, poz. 141).

I. Dokumenty od znalazcy
Zawiadomienie o znalezieniu rzeczy według załączonego wzoru

II. Wymagane opłaty
Nie pobiera się

III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi
Nie dotyczy

IV. Jednostka odpowiedzialna
Biuro Obsługi Urzędu
Toruń, ul. Wały Gen. Sikorskiego 8
Pokój nr 61, Tel. 56-611 87 30

V. Tryb odwoławczy
Nie przysługuje

VI. Uwagi
Sprawa dotyczy prowadzenia Biura Rzeczy Znalezionych.

Załączniki

Powiadom znajomego