WPiT 15.2 - Uzyskanie Patronatu Prezydenta Miasta Torunia nad organizowaną imprezą / wydarzeniem
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | sport, rekreacja, turystyka, promocja |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Promocji i Turystyki |
Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Promocji i Turystyki
Adres: ul. Wały Gen. Sikorskiego 10, 87-100 Toruń
Telefon: 56-611 87 85
I. Podstawa prawna:
- art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2013 r. poz. 594 z późn. zm. );
- Zarządzenie nr 161 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 24.06.2015 r. w sprawie przyznawania patronatu Prezydenta Miasta Torunia
II. Wymagane dokumenty:
- Wniosek zainteresowanego o przyznanie patronatu złożony na stosownym formularzu (zgodnie z Zarządzeniem PMT 161/2015), który należy złożyć co najmniej 30 dni przed datą rozpoczęcia imprezy lub wydarzenia.
III. Opłaty:
- Nie pobiera się
IV. Termin odpowiedzi:
- Odpowiedź pisemna do 30-dni
V. Jednostka odpowiedzialna
Wydział Promocji i Turystyki, Referat Turystyki
Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 10
tel. 56 611 87 08
VI. Tryb odwoławczy:
- Nie pobiera się
VII. Uwagi:
Wniosek można składać osobiście lub za pośrednictwem poczty