W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

WPiT 15.2 - Uzyskanie Patronatu Prezydenta Miasta Torunia nad organizowaną imprezą / wydarzeniem

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy sport, rekreacja, turystyka, promocja
Komórka odpowiedzialna Wydział Promocji i Turystyki

Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Promocji i Turystyki
Adres: ul. Wały Gen. Sikorskiego 10, 87-100 Toruń 
Telefon: 56-611 87 85 

I. Podstawa prawna:
- art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2013 r. poz. 594 z późn. zm. );
- Zarządzenie nr 161 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 24.06.2015 r. w sprawie przyznawania patronatu Prezydenta Miasta Torunia

II. Wymagane dokumenty:
- Wniosek zainteresowanego o przyznanie patronatu złożony na stosownym formularzu (zgodnie z Zarządzeniem PMT 161/2015), który należy złożyć co najmniej 30 dni przed datą rozpoczęcia imprezy lub wydarzenia. 

III. Opłaty:
- Nie pobiera się

IV. Termin odpowiedzi:
- Odpowiedź pisemna do 30-dni 

V. Jednostka odpowiedzialna 
Wydział Promocji i Turystyki, Referat Turystyki
Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 10
tel. 56 611 87 08

VI. Tryb odwoławczy:
- Nie pobiera się

VII. Uwagi:
Wniosek można składać osobiście lub za pośrednictwem poczty

Załączniki

Powiadom znajomego