W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

WŚiE 6.1 - Usuwanie materiałów budowlanych zawierających azbest - dofinansowanie ze środków WFOŚiGW

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Dotacje, dofinansowanie, stypendia
Komórka odpowiedzialna Wydział Środowiska i Ekologii

Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Środowiska i Ekologii
Adres: ul. Wały Gen.Sikorskiego 12, 87-100 Toruń, pok. nr 3
Telefon: 56 611 86 93; 56 611 87 82; wsie@um.torun.pl

Podstawa prawna
- Art. 403 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 2556 z późn. zm.)
- Uchwała Rady Miasta Torunia nr 846/2014 z dnia 4 września 2014 r. r. w sprawie przyjęcia „Programu usuwania azbestu z terenu Miasta Torunia”.

I. Dokumenty od wnioskodawcy:
- wniosek o dofinansowanie
- potwierdzone przez Wydział Architektury i Budownictwa UMT zgłoszenie zamiaru przystąpienia do prac budowlanych, w wyniku których usuwane będą materiały zawierające azbest
- zgoda właściciela obiektu na realizację inwestycji

II. Wymagane opłaty:
Nie pobiera się

III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi:
wnioski należy składać do 30 stycznia każdego roku, realizacja do 15 listopada każdego roku

IV. Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Środowiska i  Ekologii
ul. Wały gen. Sikorskiego 12
Tel. 56 611 87 82, pok. nr 3,  wsie@um.torun.pl

V. Tryb odwoławczy:
Nie ma 

Załączniki

Powiadom znajomego