W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

BKP 17.1 - Zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla byłych pracowników UMT - wydanie

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Inne
Komórka odpowiedzialna Biuro Kadr i Płac

Jednostka prowadząca sprawę:
Biuro Kadr i Płac
Adres: ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń 
Telefon: 56 611 87 73, 611 87 66 

Podstawa prawna
- Ustawa z 17.12.1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (Dz. U. z 1998 r. Nr 162, poz. 1118 z późn. zm.),
- Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie szczegółowych zasad ustalania podstawy wymiaru emerytur i rent (Dz. U. z 1989 r. Nr 11, poz. 63 z późn. zm.).

I. Dokumenty od wnioskodawcy
Wniosek według załączonego wzoru

II. Wymagane opłaty
Nie pobiera się

III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi
Do 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku.

IV. Jednostka odpowiedzialna
Biuro Kadr i Płac
Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 
Telefon: 56 611 85 41

V. Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.

VI. Uwagi
Sprawa dotyczy byłych pracowników Urzędu Miasta Torunia.

Załączniki

Wniosek doc, 13 kB

Powiadom znajomego