W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

BTCM 19.7 - Wniosek - informacja dla notariusza - rewitalizacja

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Nieruchomości, mieszkania, lokale
Komórka odpowiedzialna Biuro Toruńskiego Centrum Miasta

Jednostka prowadząca sprawę
Biuro Toruńskiego Centrum Miasta
Adres: ul. Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń
Telefon: 56 611 87 36, starowka@um.torun.pl

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz.U. z 2021r. poz. 485);
  • Uchwała z dnia 29 grudnia 2016 r. Rada Miasta Torunia nr 513/2016 w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie miasta Torunia.

I. Wymagane dokumenty

  1. wniosek o wydanie informacji (według załączonego wzoru)
  2. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych (według załączonego wzoru).
  3. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)

II. Opłaty

Nie pobiera się opłaty za wydanie informacji.

III. Jednostka odpowiedzialna
Biuro Toruńskiego Centrum Miasta
ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń
tel. 56 611 87 36, starowka@um.torun.pl

IV. Tryb realizacji
Wniosek o wydanie informacji składa osoba zainteresowana lub osoba upoważniona.
Informację odbiera wnioskodawca lub osoba upoważniona.

V. Termin odpowiedzi
5 dni roboczych.

Załączniki

Powiadom znajomego