W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

26 marca 2015, 8 sesja Rady Miasta Torunia

Szczegóły
Temat sesji 26 marca 2015, 8 sesja Rady Miasta Torunia
  1. Otwarcie sesji.
  2. Przyjęcie protokółu z 7 sesji.
  3. Informacje Przewodniczącego Rady.
  4. Informacje Prezydenta Miasta.
  5. Przyjęcie porządku obrad.
  6. Przedstawienie sprawozdań z działalności za 2014 rok: Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu; Powiatowego Inspektora Sanitarno-Epidemiologicznego w Toruniu.
  7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego pomiędzy ulicami: Inowrocławską, Okólną i Gen W. Andersa w Toruniu – DRUK NR 17 – I i II CZYTANIE.
  8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego przy ul. Bema i Gałczyńskiego w Toruniu. – DRUK NR 47 – I i II CZYTANIE.
  9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych przy ul. Aleksandrowskiej i ul. Włocławskiej w Toruniu – DRUK NR 82.
  10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie utworzenia odrębnych obwodów głosowania dla przeprowadzenia wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej – DRUK NR 50 – I i II CZYTANIE.
  11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia kryteriów rekrutacji do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez GMT, które będą brane pod uwagę na drugim etapie (…) – DRUK NR 75 - I i II CZYTANIE.
  12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia kryteriów rekrutacji na zajęcia rozwijające zainteresowania lub rozwijające uzdolnienia organizowane w publicznych placówkach oświatowo-wychowawczych– DRUK NR 76 - I i II CZYTANIE.
  13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, na realizację których przeznacza się środki PFRON w 2015 r. – DRUK NR 77.
  14. Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zasad obciążania nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Toruń służebnościami gruntowymi i przesyłu – DRUK NR 61 - I i II CZYTANIE.
  15. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustanowienia służebności gruntowych na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Miasta Toruń położonych przy ul. Łokietka 3 i ul. Aleja Solidarności w Toruniu – DRUK NR 60.
  16. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie i odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości położonej przy ul. Pera Jonssona 7 w Toruniu – DRUK NR 79.
  17. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie powołania i funkcjonowania Młodzieżowej Rady Miasta Torunia – DRUK NR 84 - I i II CZYTANIE.
  18. Rozpatrzenie projektu obwieszczenia w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu uchwały w sprawie przyznania pierwszeństwa w nabyciu lokali użytkowych oraz ustalenia zasad ich sprzedaży – DRUK NR 87.
  19. Rozpatrzenie projektu obwieszczenia w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu uchwały w sprawie przyznania pierwszeństwa nabycia lokali użytkowych oraz ustalenia zasad ich sprzedaży – DRUK NR 88.
  20. Rozpatrzenie projektu obwieszczenia w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu uchwały w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków – DRUK NR 89.
  21. Rozpatrzenie projektu obwieszczenia w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali użytkowych, garaży, powierzchni pod reklamę oraz nieruchomości lub ich części stanowiących własność GMT (…) – DRUK NR 90.
  22. Interpelacje, zapytania i wnioski (zgodnie z § 36 Regulaminu Rady Miasta Torunia).
  23. Informacje: Przewodniczącego; Prezydenta; inne.
  24. Zakończenie Sesji.

Załączniki

Powiadom znajomego