W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zarządzenie PMT 126/2003

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Prezydenta Miasta Torunia
z dnia
w sprawie w sprawie ustalenia Regulaminu naboru ofert na zamianę zabudowanej nieruchomości położonej w Toruniu przy ul. Panny Marii 9, stanowiącej własność Gminy Miasta Toruń, na lokale mieszkalne oraz powołania Komisji do przeprowadzenia naboru ofert
Status obowiązujące
w sprawie ustalenia Regulaminu naboru ofert na zamianę zabudowanej nieruchomości położonej w Toruniu przy ul. Panny Marii 9, stanowiącej własność Gminy Miasta Toruń, na lokale mieszkalne oraz powołania Komisji do przeprowadzenia naboru ofert

Data przyjęcia lub publikacji:   2003-04-02
Data wejścia w życie:   2003-04-02
Tekst dokumentu:  w formacie pdf

Powiadom znajomego