W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

WIiR.7013.30.2023

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wydział Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta Torunia prosi o złożenie oferty cenowej na odbiór i utylizację odpadu w postaci nawierzchni poliuretanowej.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy WIiR.7013.30.2023
Zamawiający Gmina Miasta Toruń
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia do 130 000 zł netto
Termin składania ofert
Sposób składania ofert papierowo lub e-mail

Załączniki

Powiadom znajomego