W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

WŚiE.7021.1.58.2023.jcz

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wydział Środowiska i Ekologi Urzędu Miasta Torunia zaprasza do złożenia oferty na realizację projektu w ramach Budżetu Obywatelskiego na terenie Gminy Miasta Toruń na rok 2023, pn. „Zielona kładka nad Trasą Prezydenta Raczkiewicza – etap II” – nr JM0835 – na powierzchni działki ew. nr 263/2 obr. 39 Toruń
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy WŚiE.7021.1.58.2023.jcz
Zamawiający Urząd Miasta Torunia
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Wartość zamówienia do 130 000 zł netto
Termin składania ofert
Sposób składania ofert papierowo lub e-mail

Załączniki

Oferta doc, 39 kB
wizualizacja jpg, 1.35 MB
lokalizacja pdf, 6.65 MB

Powiadom znajomego