W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

BOU.2710.17.2023

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Biuro Obsługi Urzędu zaprasza do złożenia oferty cenowej, na sukcesywne wykonywanie materiałów takich jak: teczki, papier korespondencyjny – listowniki, koperty, papier okolicznościowy – dyplomy, wizytówki, zgodnie z wizualizacją w Urzędzie Miasta Torunia.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy BOU.2710.17.2023
Zamawiający Urząd Miasta Torunia
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia do 130 000 zł netto
Termin składania ofert
Sposób składania ofert e-mail lub papierowo

Załączniki

Teczka PMT 2 doc, 56 kB
Teczka PMT doc, 117 kB
Teczka UMT doc, 207 kB
Wzór dyplomu doc, 125 kB
Wzór koperty doc, 126 kB

Powiadom znajomego