W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamówienia w trybie ustawy PZP 81/2015

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przetarg nieograniczony na – wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej zadania pn. „Remont i przebudowa budynku biurowego przy ul. Św. Katarzyny 7 w Toruniu” wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych.
Nr sprawy 81/2015
Zamawiający Wydział Prawny
Przetarg nieograniczony na – wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej zadania pn. „Remont i przebudowa budynku biurowego przy ul. Św. Katarzyny 7 w Toruniu” wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych.

Data przyjęcia lub publikacji:   2015-05-15
Tekst dokumentu:  

Załączniki

81_siwz_15_05 doc, 177 kB
81_mapa1_15_05 bmp, 1.07 MB
81_mapa3_15_05 bmp, 1.07 MB
81_zal_15_05 bmp, 1.07 MB
81_opis_15_05 pdf, 19.17 MB
81_rys1_15_05 bmp, 1.07 MB
81_rys2_15_05 bmp, 1.07 MB
81_rys3_15_05 bmp, 1.07 MB
81_rys4_15_05 bmp, 1.07 MB
81_foto1_15_05 pdf, 1.07 MB
81_rys2a_15_05 pdf, 1.32 MB
81_rys3a_15_05 pdf, 1.12 MB
81_rys4a_15_05 pdf, 1006 kB
81_rys6a_15_05 pdf, 1.09 MB
uniewaznienie pdf, 101 kB

Powiadom znajomego