W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamówienia w trybie ustawy PZP 96/2008

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przetarg nieograniczony na wymianę stolarki w budynku głównym Urzędu Miasta Torunia przy ul. Wały Gen. Sikorskiego 8 w Toruniu.
Nr sprawy 96/2008
Zamawiający PMT
Przetarg nieograniczony na wymianę stolarki w budynku głównym Urzędu Miasta Torunia przy ul. Wały Gen. Sikorskiego 8 w Toruniu.

Data przyjęcia lub publikacji:   2008-08-26
Tekst dokumentu:  w formacie pdf
w formacie pdf

Załączniki

siwz pdf, 83 kB
umowa pdf, 72 kB
zal1 doc, 65 kB
zal2 doc, 192 kB
zal3 pdf, 737 kB
info_wyb pdf, 41 kB

Powiadom znajomego