Stanowiska urzędnicze w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miasta Torunia
Wersja strony w formacie XMLStanowisko | Stanowiska urzędnicze w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miasta Torunia |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miasta Torunia, ul. Grudziądzka 126 b |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8 |
Status | w trakcie rozstrzygania |
Prezydent Miasta Torunia ogłasza publiczny nabór
do Wydziału Gospodarki Nieruchomościami
w Urzędzie Miasta Torunia
(pełna treść ogłoszenia w załączniku)
1. Od kandydatów oczekujemy (wymagania niezbędne):
1) wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu prawa lub administracji lub ekonomii lub rachunkowości lub finansów),
2) co najmniej 2-letni staż pracy (preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej),
3) spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
2. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
1) studia podyplomowe z zakresu zarządzania nieruchomościami lub szacowania / wyceny nieruchomości lub pośrednictwa w obrocie nieruchomościami,
2) doświadczenie zawodowe na stanowiskach pracy związanych z obrotem nieruchomości lub zarządzaniem nieruchomościami lub gospodarowaniem zasobami mieszkaniowymi,
3) znajomość przepisów i zagadnień prawnych związanych z zarządzaniem nieruchomościami i realizacją inwestycji mieszkaniowych.
3. Zakres zadań obejmuje:
1) prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania mieniem nieruchomym Gminy Miasta Toruń i Skarbu Państwa (w tym zawieranie umów dzierżawy i oddawanie nieruchomości w użyczenie),
2) prowadzenie spraw związanych z realizacją polityki mieszkaniowej miasta Torunia (w tym opracowywanie zasad realizacji wybranych kierunków działań w zakresie mieszkalnictwa).
4. Naszym pracownikom oferujemy:
1) stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (w przypadku kandydata, którego będzie obowiązywało odbycie służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) pierwsza umowa o pracę zawierana będzie na czas określony do 6 miesięcy),
2) benefity płacowe:
- dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego),
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „13” – po przepracowaniu co najmniej 6 miesięcy w roku kalendarzowym,
- nagrody jubileuszowe,
- system uznaniowych premii finansowych,
3) pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, pakiet sportowo-rekreacyjny, paczki świąteczne dla dzieci w formie ekwiwalentu pieniężnego,
4) możliwość przystąpienia do pracowniczego ubezpieczenia grupowego,
5) możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole doświadczonych pracowników,
6) możliwość awansu zawodowego.
Wynagrodzenie miesięczne ustalone będzie indywidualnie z uwzględnieniem kwalifikacji, wykształcenia i doświadczenia zawodowego kandydata – do poziomu wynagrodzeń danej grupy stanowiskowej pracowników w Urzędzie Miasta Torunia.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) usytuowanie stanowiska pracy: budynek wielokondygnacyjny, schody, winda,
2) czas pracy: pełny wymiar.
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w UMT, w miesiącu poprzedzającym ukazanie się ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) motywacja przystąpienia do naboru,
2) życiorys (CV) zawierający opis dotychczasowej drogi zawodowej, posiadanego wykształcenia i kwalifikacji, stażu pracy i osiągnięć zawodowych, opatrzony klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu”,
3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie,
4) dokumenty potwierdzające co najmniej 2-latni staż pracy (np. świadectwa pracy lub zaświadczenia o zakończonym bądź kontynuowanym zatrudnieniu lub inne dokumenty)
(przez staż pracy rozumie się wszystkie poprzednio zakończone okresy zatrudnienia oraz inne okresy, jeżeli z mocy odrębnych przepisów podlegają one wliczeniu do okresu pracy, od którego zależą uprawnienia pracownicze),
5) dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe na stanowiskach pracy związanych z obrotem nieruchomości lub zarządzaniem nieruchomościami lub gospodarowaniem zasobami mieszkaniowymi (w przypadku spełnienia przez kandydata wymagania dodatkowego – dokumenty nieobligatoryjne),
6) opinie i/lub referencje i/lub zakresy czynności z poprzednich miejsc pracy (mile widziane – dokumenty nieobligatoryjne),
7) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
8) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu,
9) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
8. Tryb przeprowadzenia naboru:
1) Termin składania ofert: do dnia 03.11.2023 r. w godzinach pracy urzędu.
2) Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta pracy nr 11/2023”.
3) Ofertę należy złożyć albo przesłać przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Biuro Kadr i Płac Urzędu Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń.
4) Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. Urzędu.
5) O spełnianiu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany adres e–mail.
6) Zgłoszenia, które wpłyną po wyznaczonym terminie pozostawia się bez rozpatrzenia.