Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Obsługi Mieszkańców
Referat: Ewidencji Pojazdów i Kierowców
Adres: ul. Wały gen. Sikorskiego 25, 87-100 Toruń;
sala operacyjna na I piętrze
Telefon: 56 611 88 50 

Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Obsługi Mieszkańców - Referat Ewidencji Pojazdów i Kierowców
Toruń, ul. Wały Gen. Sikorskiego 25, 
tel. 56 611 88 67,  sala operacyjna na I piętrze

Podstawa prawna
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 14.06.2004r. w sprawie trybu dokonywania w dowodach rejestracyjnych pojazdów mechanicznych adnotacji o ustanowieniu zastawu rejestrowego (Dz.U. nr 145, poz. 1542) 

I. Dokumenty od wnioskodawcy
- Wniosek o dokonanie wpisu zastawu rejestrowego według załączonego wzoru
- Aktualny lub pełny odpis z rejestru zastawów lub zaświadczenie wydane przez centralną informację o zastawach rejestrowych wskazujące, że dany podmiot jako zastawca określonego przedmiotu zastawu rejestrowego jest wpisany do rejestru zastawów pod daną pozycją rejestru zastawów,
- Dowód rejestracyjny
- Karta pojazdu, jeśli była wydana
- Dowód osobisty

II. Wymagane opłaty
brak opłat 

III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi
Niezwłocznie po otrzymaniu wniosku, pod warunkiem kompletności dokumentów.

IV. Tryb odwoławczy
Nie przysługuje

V. Uwagi
Wniosek należy złożyć osobiście



Załączniki:

Wniosek o dokonanie adnotacji o ustanowieniu zastawu rejestrowego
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych w Urzędzie Miasta Torunia Wydział Obsługi Mieszkańców