Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Obsługi Mieszkańców
Referat: Ewidencji Pojazdów i Kierowców
Adres: ul. Wały gen. Sikorskiego 25, 87-100, Toruń;
sala operacyjna na I piętrze, stanowisko 2-3
telefon: 56 611 88 50 

Jednostka odpowiedzialna
Wydział Obsługi Mieszkańców - Referat Ewidencji Pojazdów i Kierowców
Toruń, ul. Wały Gen. Sikorskiego 25, 
tel. 56 611 88 67, sala operacyjna na I piętrze

Podstawa prawna
- Art.78 ust. 2 pkt 2 oraz art. 81 ust. 11 ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym   (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 110 z późn. zm.)
- §18 ust 1 pkt 3 i 4 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017r., poz. 2355 z późn. zm.)

I. Dokumenty od wnioskodawcy
Zamontowanie instalacji gazowej:
- Wniosek o dokonanie zmiany według załączonego wzoru
- Wyciąg za świadectwa homologacji sposobu montażu instalacji gazowej przystosowującej do zasilania gazem
- Faktura VAT lub rachunek za montaż instalacji gazowej w pojeździe
- Dowód rejestracyjny i dowód osobisty
- Karta pojazdu, jeśli była wydana.

Montaż haka, zmiana przeznaczenia pojazdu na TAXI, "L":
- Wniosek na dokonanie zmiany według załączonego wzoru
- Badanie techniczne dodatkowe
- Dowód rejestracyjny i dowód osobisty
- Karta pojazdu, jeśli była wydana.

II. Wymagane opłaty
Brak opłat

III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi
Niezwłocznie po otrzymaniu wniosku pod warunkiem kompletności dokumentów.

IV.  Tryb odwoławczy
Nie przysługuje

V. Uwagi
Wniosek można złożyć osobiście w Wydziale lub w Punkcie Informacyjnym UMT. Odbiór osobiście w siedzibie Wydziału.



Załączniki:

Wniosek
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w Urzędzie Miasta Torunia Wydział Obsługi Mieszkańców