Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Adres: ul. Grudziądzka 126 b, 87-100, Toruń 
Telefon: 56 611 85 90 56 611 85 90, e-mail: wgn@um.torun.pl

Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (T.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 121)
- Ustawa z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (T.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 1892 ze zm.)
- Uchwała Nr 411/12 Rady Miasta Torunia z dnia 25 października 2012 r. w sprawie zasad sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasta Toruń na rzecz najemców (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. z 2012 poz 2454)
- Uchwała nr 742/10 Rady Miasta Torunia z dnia 21 stycznia 2010 r. w sprawie bonifikat od ceny sprzedaży lokali mieszkalnych na rzecz najemców oraz od ceny nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Miasta Toruń (tekst jednolity Dziennik Urzędowy Woj. Kujawsko-Pomorskiego z dnia 29 listopada 2019 r. poz. 6362).

I. Dokumenty od wnioskodawcy
- wniosek o sprzedaż lokalu mieszkalnego z zasobów komunalnych (według załączonego wzoru)
- załącznik: kserokopia umowy najmu

II. Wymagane opłaty
Nie pobiera się

III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi
Termin udzielenia odpowiedzi 30 dni od dnia złożenia wniosku, termin realizacji wniosku: 3 - 6 miesięcy.

IV. Jednostka odpowiedzialna
Wydział Gospodarki Nieruchomościami
ul. Grudziądzka 126 B, 87-100 Toruń
Tel. 56 611 85 89, pok. 204

V. Tryb odwoławczy
Nie przysługuje

VI. Uwagi
Wniosek można składać za pośrednictwem poczty, w siedzibie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej lub w Biurze Obsługi Mieszkańców na oryginalnych formularzach.



Załączniki:

Wniosek o sprzedaż lokalu mieszkalnego - pdf
Wniosek o sprzedaż lokalu mieszkalnego - doc