Uchwała nr 176/99
Rady Miejskiej Torunia
z dnia 27 maja 1999 roku
w sprawie przejęcia przez Gminę Miasta Torunia - jako zadania własnego - prowadzenia Zespołu Szkół Muzycznych im. Karola Szymanowskiego w Toruniu.
Na podstawie art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 1996 roku nr 13 poz. 74 z późniejszymi zmianami) oraz art. 49 ust. 2 ustawy z dnia 13 października 1998 roku przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133 poz. 872)
Rada Miejska Torunia
uchwala, co następuje:
§ 1
Przejąć do prowadzenia z dniem 1 września 1999 roku jako zadanie własne Gminy Zespół Szkół Muzycznych im. K. Szymanowskiego w Toruniu ul. Mickiewicza 28.
§ 2
Upoważnia się Zarząd Miasta Torunia do podpisania stosownego porozumienia z właściwym ministrem do spraw kultury.
§ 3
Wykonanie niniejszej uchwały w szczególności ustalenia z właściwym ministrem do spraw kultury warunków przejęcia ww. szkoły powierza się Zarządowi Miasta Torunia.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący
Rady Miejskiej Torunia
/-/ mgr inż. Bogdan Major