Uchwała nr 176/99
Rady Miejskiej Torunia
z dnia 27 maja 1999 roku

 

w sprawie przejęcia przez Gminę Miasta Torunia - jako zadania własnego - prowadzenia Zespołu Szkół Muzycznych im. Karola Szymanowskiego w Toruniu.

Na podstawie art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 1996 roku nr 13 poz. 74 z późniejszymi zmianami) oraz art. 49 ust. 2 ustawy z dnia 13 października 1998 roku przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133 poz. 872)

 

Rada Miejska Torunia
uchwala, co następuje:

 

§ 1

Przejąć do prowadzenia z dniem 1 września 1999 roku jako zadanie własne Gminy Zespół Szkół Muzycznych im. K. Szymanowskiego w Toruniu ul. Mickiewicza 28.

 

§ 2

Upoważnia się Zarząd Miasta Torunia do podpisania stosownego porozumienia z właściwym ministrem do spraw kultury.

 

§ 3

Wykonanie niniejszej uchwały w szczególności ustalenia z właściwym ministrem do spraw kultury warunków przejęcia ww. szkoły powierza się Zarządowi Miasta Torunia.

 § 4

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

Przewodniczący
Rady Miejskiej Torunia

/-/ mgr inż. Bogdan Major