Uchwała nr 35/98
Rady Miejskiej Torunia
z dnia 22 grudnia 1998 roku

w sprawie stawek opłaty administracyjnej na rok 1999.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie terytorialnym (teks jednolity z 1996 r. Dz. U. Nr 13, poz. 74 z późn. zm.), art. art. 18, 19 pkt. 1 lit. c, pkt. 3 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. Nr 9, poz. 31 z późn. zm.) oraz art. 29 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 89, poz. 415 z póżn. zm.)

 

Rada Miejska Torunia
uchwala, co następuje:

§ 1

1. Ustala się opłatę administracyjną za wykonanie:

a) wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w wysokości zł 21,00
b) wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w wysokości zł 21,00

 

§ 2

  1. Zwalnia się z opłaty administracyjnej:
  1. jednostki administracyjne Urzędu Miejskiego w Toruniu, otrzymujące materiały dla potrzeb własnych.
  2. organy odwoławcze, otrzymujące materiały na potrzeby postępowania administracyjnego odwoławczego.

 

§ 3

Opłatę administracyjną należy uiścić przed odbiorem wypisu bądź wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bezpośrednio w kasie Urzędu Miasta lub w drodze przekazu (przelewu) na rachunek bankowy.

 

§ 4

Wykonanie uchwały zleca się Zarządowi Miasta Torunia.

§ 5

Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 1999 roku.

 

§ 6

Uchwała podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim oraz w miejscowej prasie.

 

 

Przewodniczący
Rady Miejskiej Torunia

/-/ mgr inż. Bogdan Major