Uchwała nr 122/95

Rady Miejskiej Torunia

z dnia 16 marca 1995 r.

 

w sprawie opłaty administracyjnej.

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie terytorialnym (Dz. U. Nr 16 z 1990 r. poz. 95, zm. z 1990 r. Nr 32 poz. 191, Nr 34 poz. 199, Nr 43 poz. 253 i Nr 89, poz. 518, z 1991 r. Nr 4, poz. 18 i Nr 110, poz. 475, z 1992 r. Nr 85 poz. 428 i Nr 100, poz. 499, z 1993 r. Nr 17, poz. 78, z 1994 r. Nr 122 poz. 593 oraz z 1995 r. Nr 2, poz. 6), art. 18 i 19 pkt l lit. „c”, pkt 2 i pkt 3 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. Nr 9 z 1991 r. poz. 31, zm. z 1991 r. Nr 101, poz. 444 i z 1992 r. Nr 21, poz. 86), § l, pkt 4, lit. „c” rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 7 grudnia 1994 r. (Dz. U. Nr 132, z 1994 r., poz. 675), oraz art. 29 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1994 r. Nr 89, poz. 415)

 

Rada Miejska Torunia

uchwala, co następuje :

 

§ 1

 

1. Ustala się opłatę administracyjną za wykonanie:

a) wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w wysokości zł 10,

b) wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w wysokości zł 10,

 

§ 2

 

l. Zwalnia się z opłaty administracyjnej :

a)    jednostki organizacyjne Urzędu Miejskiego w Toruniu, otrzymujące materiały dla potrzeb własnych,

b)   organy odwoławcze, otrzymujące materiały na potrzeby postępowania administracyjnego.

 

§ 3

 

1.       Pobór opłaty administracyjnej od wnioskodawców miejscowych dokonywany będzie w siedzibie wykonawcy przy odbiorze wypisu bądź wyrysu z planu miejscowego zagospodarowania przestrzennego.

2.       Pobór opłaty administracyjnej od odbiorców zamiejscowych następować będzie w drodze przelewu na konto Urzędu Miejskiego.

 

§ 4

 

1.    Zleca się pobór opłaty administracyjnej w drodze inkasa pracownikom Urzędu Miejskiego w Toruniu, wykonującym czynności objęte opłatą administracyjną.

2.    Ustala się wysokość inkasa za pobór opłaty administracyjnej w wysokości 10% pobranej opłaty przez inkasenta.

3.    Pobrana opłata administracyjna stanowi dochód budżetu gminy i podlega odprowadzeniu dwa razy w miesiącu, tj. do 15-go i 30-go każdego miesiąca na konto Urzędu Miasta.

4.    Opłatę administracyjną pobiera się na podstawie druków ścisłego zarachowania.

Rozliczanie zebranej opłaty powierza się Wydziałowi Finansowemu.

 

§ 5

 

Ustalona wysokość opłaty administracyjnej oraz wysokość inkasa za pobór tej opłaty obowiązuje do dnia 31 grudnia 1995 r.

 

§ 6

 

Wykonanie uchwały zleca się Zarządowi Miasta Torunia.

 

§ 7

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim.

 

 

Sekretarz Obrad                                                           Przewodniczący

/-/mgr Sabina Leszczyńska                                            Rady Miejskiej Torunia

                                                                                    /-/mgr inż. Bogdan Major