Uchwała Nr 10/98
Rady Miejskiej Torunia
z dnia 3 grudnia 1998 roku
w sprawie określenia zasad stosowania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Toruniu (tekst jednolity uchwały Nr 387/96 Rady Miejskiej Torunia z dnia 7 listopada 1996 r.) w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Toruniu - Obwieszczenie nr 1 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 14 stycznia 1998 r. zmienionego uchwałą Nr 774/98 RMT z dnia 17 czerwca 1998 r.
Na podstawie art. 18 ust. 1 i art. 40 ust.2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie terytorialnym (tekst jednolity Dz. U. z 1996 r. Nr 13, poz. 74 ze zm.)
Rada Miejska Torunia
uchwala, co następuje:
§ 1
Zobowiązuje się Zarząd Miasta do przedłożenia Radzie Miejskiej projektu uchwały w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Toruniu uwzględniającego zmianę przepisów związanych z reformą ustrojową państwa oraz nowym podziałem zadań pomiędzy Prezydentem, Zastępcami Prezydenta i pozostałymi członkami Zarządu, w terminie do dnia 31 stycznia 1999 r.
§ 2
Do czasu podjęcia przez Radę Miejską w Toruniu, na wniosek Zarządu, uchwały w sprawie nowego Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Toruniu, nie dłużej jednak niż do dnia 28 lutego 1999 r.:
§ 3
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta Torunia.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
Przewodniczący
Rady Miejskiej Torunia
/-/ mgr inż. Bogdan Major