Rady Miejskiej Torunia
z dnia 10 lutego 1994 roku
w sprawie zmiany uchwały Nr 85/90 Rady Miejskiej Torunia z dnia 17 stycznia 1990 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Toruniu (wraz ze wszystkimi zmianami).
Na podstawie art. 33 ust. 23 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie terytorialnym (Dz. U. Nr 16, poz. 95 z późniejszymi zmianami) w związku z §63 uchwały Nr XIV/69/90 Rady Miejskiej Torunia z dnia 29 listopada 1990 r. w sprawie przyjęcia Statutu Gminy
Rada Miejska Torunia
uchwala, co następuje:
§1
W stanowiących
załącznik do uchwały Nr 85/90 Rady Miejskiej Torunia z dnia 17 stycznia 1990 r.
w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Toruniu –
Regulaminie Organizacyjnym oraz Schemacie Organizacyjnym – dokonuje się, na
wniosek Zarządu Miasta Torunia, zmian o treści ustalonej w załączniku do
niniejszej uchwały.
§2
Zobowiązuje się Prezydenta Miasta Torunia do opublikowania tekstu jednolitego załącznika do uchwały Nr 85/90 Rady Miejskiej Torunia z dnia 17 stycznia 1990 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Toruniu.
§3
Uchwała wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
Sekretarz
Obrad Przewodniczący
/-/mgr
Zofia Biczyk Rady
Miejskiej Torunia
/-/dr Jan Adamiak