Uchwała Nr 412/94

Rady Miejskiej Torunia

z dnia 10 lutego 1994 roku

 

 

w sprawie zmiany uchwały Nr 85/90 Rady Miejskiej Torunia z dnia 17 stycznia 1990 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Toruniu (wraz ze wszystkimi zmianami).

 

 

Na podstawie art. 33 ust. 23 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie terytorialnym (Dz. U. Nr 16, poz. 95 z późniejszymi zmianami) w związku z §63 uchwały Nr XIV/69/90 Rady Miejskiej Torunia z dnia 29 listopada 1990 r. w sprawie przyjęcia Statutu Gminy

 

 

Rada Miejska Torunia

uchwala, co następuje:

 

 

§1

 

W stanowiących załącznik do uchwały Nr 85/90 Rady Miejskiej Torunia z dnia 17 stycznia 1990 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Toruniu – Regulaminie Organizacyjnym oraz Schemacie Organizacyjnym – dokonuje się, na wniosek Zarządu Miasta Torunia, zmian o treści ustalonej w załączniku do niniejszej uchwały.

 

 

§2

 

Zobowiązuje się Prezydenta Miasta Torunia do opublikowania tekstu jednolitego załącznika do uchwały Nr 85/90 Rady Miejskiej Torunia z dnia 17 stycznia 1990 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Toruniu.

 

 

§3

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

 

 

 

 

Sekretarz Obrad                                                                                  Przewodniczący

/-/mgr Zofia Biczyk                                                                             Rady Miejskiej Torunia

                                                                                                          /-/dr Jan Adamiak