Uchwała nr 259/92

Rady Miejskiej Torunia

z dnia 3 września 1992 roku

 

 

w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Toruniu.

 

 

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie terytorialnym (Dz. U. Nr 16, poz.95) oraz w związku z § 63 uchwały Nr XXV/69/90 Rady Miejskiej Torunia z dnia 29 listopada 1990 r. w sprawie przyjęcia Statutu Gminy.

 

 

Rada Miejska Torunia

u c h w a l a, co następuje:

 

§  1

 

Na wniosek Zarządu Miasta Torunia uchwala się zmiany w Regulaminie Organizacyjnym i schemacie organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Toruniu zatwierdzonych uchwałą Nr 85/90 Rady Miejskiej Torunia z dnia 17 stycznia 1991 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Toruniu – stanowiące załącznik do niniejszej uchwały.

 

§  2

 

Zobowiązuje się Zarząd Miasta Torunia do opublikowania tekstu jednolitego załącznika do uchwały Nr 85/90 Rady Miejskiej Torunia z dnia 17 stycznia 1991 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Toruniu.

 

 

§  3

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

 

 

 

 

Sekretarz Obrad                                                                     Przewodniczący

/-/Ksawery Machajewski                                                        Rady Miejskiej Torunia

/-/dr Jan Adamiak