Uchwała nr 259/92
Rady Miejskiej Torunia
z dnia 3 września 1992 roku
w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Toruniu.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie terytorialnym (Dz. U. Nr 16, poz.95) oraz w związku z § 63 uchwały Nr XXV/69/90 Rady Miejskiej Torunia z dnia 29 listopada 1990 r. w sprawie przyjęcia Statutu Gminy.
Rada Miejska Torunia
u c h w a l a, co następuje:
§ 1
Na wniosek Zarządu Miasta Torunia uchwala się zmiany w Regulaminie Organizacyjnym i schemacie organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Toruniu zatwierdzonych uchwałą Nr 85/90 Rady Miejskiej Torunia z dnia 17 stycznia 1991 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Toruniu – stanowiące załącznik do niniejszej uchwały.
§ 2
Zobowiązuje się Zarząd Miasta Torunia do opublikowania tekstu jednolitego załącznika do uchwały Nr 85/90 Rady Miejskiej Torunia z dnia 17 stycznia 1991 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Toruniu.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
Sekretarz Obrad Przewodniczący
/-/Ksawery Machajewski Rady Miejskiej Torunia
/-/dr Jan Adamiak