Uchwała nr 128/91
Rady Miejskiej Torunia
z dnia 16 maja 1991 roku
w sprawie przekazania gruntów gminie Toruń.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 9 ustawy z dnia 8 marca 90 r. o samorządzie terytorialnym (Dz. U. nr 16, poz. 95 z późniejszymi zmianami) w związku z art. 141, w związku z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 19 maja 1990 r. Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 32 poz. 191 z późn. zm.)
u c h w a l a się, co następuje:
§ 1
Zobowiązać Zarząd Miasta do wystąpienia z wnioskami do Wojewody o wydanie decyzji w sprawie przekazania gruntów należących do przedsiębiorstw państwowych nie podlegających komunalizacji, które według oceny Zarządu Miasta są nie wykorzystywane zgodnie ze społeczno-gospodarczym przeznaczeniem tych gruntów i są przydatne Gminie Toruń, na własność gminy Toruń.
§ 2
Zarząd Miasta do dnia 30 września 1991 r. 31 grudnia 1991 r. 31 marca 1992 r. złoży Radzie Miejskiej sprawozdanie co do stanu wszczętych postępowań.
§ 3
Wykonanie uchwały zleca się Zarządowi Miasta.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Sekretarz Obrad Przewodniczący
/-/mgr Krystyna Dowgiałło Rady Miejskiej Torunia
/-/dr Jan Adamiak