Uchwała nr 79/90

Rady Miejskiej Torunia

z dnia 20 grudnia 1990 roku

 

 

w sprawie przejęcia zadań z zakresu administracji rządowej.

 

 

Na podstawie art. 8 ust. 2 oraz art. 18 ust.2 pkt 11 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie terytorialnym (Dz. U. Nr 16 poz.95 z późniejszymi zmianami)

 

 

u c h w a l a, co następuje:

 

 

§  1

 

Wyraża zgodę na zawarcie porozumienia w sprawie przejęcia następujących zadań z zakresu administracji rządowej.

 

  1. z ustawy z dnia 29 kwietnia 1985 r. o gospodarce gruntami i wywłaszczaniu nieruchomości (Dz. U. Nr 14 poz.74 ze zmianami w 1990 r. Dz. U. Nr 79 poz. 464)

-         zatwierdzenie projektów podziału nieruchomości /art.12 ust.3/

 

2. z ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. Nr 30 poz.163 i Nr 43 poz.241)

 

-         prowadzenie ewidencji gruntów i budynków oraz gleboznawczej klasyfikacji gruntów (art. 22),

-         sporządzanie zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków (art.25 ust.2)

-         dokonywanie rozgraniczeń nieruchomości (art. 29 – 34).

 

 

§  2

 

Zobowiązuje się Zarząd Miasta do zawarcia porozumienia określonego w § 1 uchwały.

 

 

§  3

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

 

 

 

 

Sekretarz Obrad                                                                                Wiceprzewodniczący

/-/mgr Władysław Marcinkiewicz                                                        Rady Miejskiej Torunia

/-/mgr Krystyna Dowgiałło