Uchwała nr 79/90
Rady Miejskiej Torunia
z dnia 20 grudnia 1990 roku
w sprawie przejęcia zadań z zakresu administracji rządowej.
Na podstawie art. 8 ust. 2 oraz art. 18 ust.2 pkt 11 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie terytorialnym (Dz. U. Nr 16 poz.95 z późniejszymi zmianami)
u c h w a l a, co następuje:
§ 1
Wyraża zgodę na zawarcie porozumienia w sprawie przejęcia następujących zadań z zakresu administracji rządowej.
1. z ustawy z dnia 29 kwietnia 1985 r. o gospodarce gruntami i wywłaszczaniu nieruchomości (Dz. U. Nr 14 poz.74 ze zmianami w 1990 r. Dz. U. Nr 79 poz. 464)
- zatwierdzenie projektów podziału nieruchomości /art.12 ust.3/
2. z ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. Nr 30 poz.163 i Nr 43 poz.241)
- prowadzenie ewidencji gruntów i budynków oraz gleboznawczej klasyfikacji gruntów (art. 22),
- sporządzanie zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków (art.25 ust.2)
- dokonywanie rozgraniczeń nieruchomości (art. 29 – 34).
§ 2
Zobowiązuje się Zarząd Miasta do zawarcia porozumienia określonego w § 1 uchwały.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
Sekretarz Obrad Wiceprzewodniczący
/-/mgr Władysław Marcinkiewicz Rady Miejskiej Torunia
/-/mgr Krystyna Dowgiałło