Uchwała nr VI/30/90

Rady Miejskiej Torunia

z dnia 25 lipca 1990 roku

 

 

w sprawie zasad powołania Komisji ds. zarządu lokalami użytkowymi.

 

Na podstawie art. 18 ust 2 pkt 15, art. 40 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie terytorialnym (Dz. U. nr 16 z 1990 roku, poz. 95) oraz uchwały nr VI/28/90 Rady Miejskiej Torunia z dnia 25 lipca 1990 roku w sprawie stawek czynszowych za lokale użytkowe oraz zasad gospodarowania tymi lokalami

 

Rada Miejska Torunia

postanawia

 

§ 1

 

1.      W skład doraźnej Komisji ds. zarządu lokalami użytkowymi wchodzą:

1)   wskazani przez przewodniczących stałych komisji Rady Miejskiej

-       dwaj członkowie Komisji Finansów i Polityki Gospodarczej,

-       dwaj członkowie Komisji Gospodarki Komunalnej,

-       jeden członek Komisji Polityki Społecznej,

2)   jeden przedstawiciel Wydziału Spraw Lokalowych Urzędu Miejskiego,

3)   jeden przedstawiciel Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.

2.      Obsługę prawną Komisji zapewni radca prawny wyznaczony przez Prezydenta Miasta Torunia.

3.      Przewodniczącego Komisji wyznacza Zarząd.

 

§ 2

 

Komisja wykonuje zadania określone uchwałą Rady Miejskiej Torunia nr VI/28/90 z dnia 25 lipca 1990 roku w sprawie stawek czynszowych na lokale użytkowe oraz zasad gospodarowania tymi lokalami.

 

§ 3

 

Odpowiedzialnym za przygotowanie właściwych materiałów dla Komisji jest Dyrektor Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.

 

§ 4

 

Pierwsze posiedzenie Komisji odbędzie się w ciągu 7 dni od dnia podjęcia niniejszej uchwały.

 

§ 5

 

1.      Komisja składa sprawozdanie ze swojej działalności na pierwszej sesji Rady Miejskiej Torunia w roku 1991.

2.      Rada Miejska Torunia po zapoznaniu się ze sprawozdaniem Komisji podejmie decyzję o ewentualnym przedłużeniu jej działalności.

 

§ 6

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

 

Przewodniczący

Rady Miejskiej Torunia

/-/dr Jan Adamiak