IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w
wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100),
powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres
ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu - na konto UMT nr 62 1160 2202 0000 0003 3943 1400 z
adnotacją:
wadium: nr 143/2018: Świadczenie usługi pierwszej
linii wsparcia informatycznego.
Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto
Zamawiającego.
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo – kredytowej,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas reakcji określony w roboczogodzinach | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
Kryteria
oceny złożonych ofert
a) cena oferty – 60 %
b) czas reakcji określony w roboczogodzinach – 40 %
Przez czas reakcji zamawiający rozumie podjęcie przez wykonawcę
czynności określonych w § 3 ust. 1 pkt 1) lit. g, h oraz § 3 ust. 1 pkt
4) lit. e, f wzoru umowy, licząc od chwili zgłoszenia w systemie
Helpdesk lub e-mailem na adres podany przez Wykonawcę.
W przypadku zgłoszeń mających miejsce po godzinach pracy Urzędu (
godziny pracy 07:30 – 15:30) czas reakcji liczony będzie od następnego
dnia roboczego.
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Stosownie do treści art. 142 ust. 5 ustawy PZP Zamawiający przewiduje
możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1 wzoru
umowy w następujących przypadkach (jeżeli zmiany określone w pkt. 1), 2)
i 3) będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę): 1) w
przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) w przypadku
zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na
podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o
minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. z dnia 7 kwietnia 2017r.), 3) w
przypadku zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub
ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zmiany zakresu przedmiotu
zamówienia określonego w § 2 ust. 1 wzoru umowy, 5) zmiany uwarunkowań
organizacyjno-technicznych Zamawiającego, 6) zmiany przepisów prawnych,
mających wpływ na wykonywanie umowy. 2. W sytuacji wystąpienia
okoliczności wskazanych w § 13 ust. 1 pkt. 1 wzoru umowy Wykonawca jest
uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy w
zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie
przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek
powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie
podstaw prawnych zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz dokładne
wyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie Umowy. 3. W
sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w § 13 ust. 1 pkt. 2 wzoru
umowy Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o
zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po
wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego
wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące
uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dokładne
wyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie Umowy, w
szczególności Wykonawca zobowiązuje się wykazać związek pomiędzy
wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia, a wpływem zmiany
minimalnego wynagrodzenia za pracę na kalkulację wynagrodzenia. Wniosek
powinien obejmować jedynie dodatkowe koszty realizacji Umowy, które
Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy
minimalnej. Zamawiający oświadcza, iż nie będzie akceptował, kosztów
wynikających z podwyższenia wynagrodzeń pracownikom Wykonawcy, które nie
są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego
wynagrodzenia za pracę, w szczególności koszty podwyższenia
wynagrodzenia w kwocie przewyższającej wysokość płacy minimalnej. 4. W
sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w § 13 ust. 1 pkt. 3 wzoru
umowy Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o
zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po
zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne
i wskazanie podstaw prawnych oraz dokładne wyliczenie kwoty
wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy, w szczególności Wykonawca
zobowiązuje się wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia
wynagrodzenia a wpływem zmiany zasad, o których mowa w § 13 ust. 1 pkt. 3
wzoru umowy na kalkulację wynagrodzenia. Wniosek może obejmować jedynie
dodatkowe koszty realizacji Umowy, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w
związku ze zmianą zasad, o których mowa w § 13 ust. 1 pkt. 3 wzoru
umowy. 5. Zmiana Umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia z przyczyn
określonych w § 13 ust. 1 pkt 1), 2) i 3) obejmować będzie wyłącznie
płatności za prace, których w dniu zmiany odpowiednio stawki podatku
VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę i składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeszcze nie wykonano. 6.
Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 1 niniejszego
paragrafu na zmianę wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 wzoru umowy
należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany Umowy przez
Zamawiającego. 7. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w § 13
ust. 1 pkt. 4 wzoru umowy Zamawiający określa przyczynę zmiany zakresu
przedmiotu zamówienia i określa proporcjonalną wielkość zwiększenia lub
zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy. 8. Zamawiający przewiduje
możliwość zmiany Umowy w zakresie lokalizacji stanowisk UMT (na terenie
miasta Torunia) oraz zmian, o których mowa w § 2 ust. 3 wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-08-24, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: