Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, fax 056 6118622.
- Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ogrodzenia terenu Gminy Miasta Toruń, graniczącego z terenem kaplicy p.w. Św. Antoniego na terenie Osady Leśnej Barbarka przy ul. Przysieckiej w Toruniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodzenia terenu Gminy Miasta Toruń, graniczącego z terenem kaplicy p.w. Św. Antoniego na terenie Osady Leśnej Barbarka przy ul. Przysieckiej w Toruniu.
Zamówienie obejmuje m.in. następujący zakres prac:
1. demontaż istniejącego ogrodzenia,
2. makroniwelację terenu po obwodzie ogrodzenia,
3. wykonanie fundamentów pod słupki oraz cokołu betonowego od strony drogi gruntowej,
4. wykonanie ogrodzenia i bramy stalowej ocynkowanej malowanej proszkowo.
Na wykonane prace wymagane jest udzielenie gwarancji:
- roboty budowlane - 4 lata
- urządzenia i materiały- zgodnie z gwarancją producenta
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki wymienione w art.22 ust 1 oraz nie wykluczeni na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2006r. Nr 164, poz.1163 ze zm.) tj:
4.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
4.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie,
- zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością (min. 20.000zł brutto każda) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
4.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
4.2. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta spełniać musi następujące wymagania:
a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz każdy z wykonawców, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych,
b) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
2.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności:
-kierownik budowy
3. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń lub z ograniczeniami kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,
4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością ( min. 20.000 zł brutto każda) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania;
5. oświadczenie, iż wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych-załącznik nr 5;
6. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji i Remontów, ul Wały Gen. Sikorskiego 10,87-100 Toruń, tel. 0-56 6118840, fax. 0-56 6118842,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Wydział Inwestycji i Remontów, ul Wały Gen. Sikorskiego 10, 87-100 Toruń, tel. 0-56 6118840, fax. 0-56 6118842,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).