Toruń: Wykonanie dokumentacji projektowej kortów tenisowych z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Przy Skarpie( dz. 79/4, 84-obręb 58) w Toruniu.
Numer ogłoszenia: 221330 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, fax 056 6118622.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowej kortów tenisowych z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Przy Skarpie( dz. 79/4, 84-obręb 58) w Toruniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej kortów tenisowych z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Przy Skarpie (dz. 79/4, 84 - obręb 58) w Toruniu. 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie koncepcji obiektów z zagospodarowaniem terenu, 2) wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej obejmującej: projekty budowlane, projekty wykonawcze, inwentaryzację zieleni, opis taksacyjny lasu, wykonanie geodezyjnych podziałów nieruchomości wraz z wnioskiem do właściwego organu o ich zatwierdzenie, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - w zakresie niezbędnym dla zapewnienia spełnienia wszystkich zakładanych funkcji obiektu, 3) wykonanie wszystkich opracowań wymienionych w § 5 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Uchwała Nr 1140/06 RMT z dnia 28.09.2006 r.) dla terenu J6-U2, a zwłaszcza: - koncepcji zagospodarowania całego terenu określonego w planie miejscowym jako J6-U2 (z dopuszczeniem etapowania), - analizy wpływu projektowanej zabudowy na krajobraz od strony doliny Wisły, - projektu kompleksowego zagospodarowania terenów zieleni i uwzględnieniem ekspozycji zieleni wokół Fortu I oraz zieleni urządzonej od strony zabudowy mieszkaniowej, z zastrzeżeniem, że na terenie objętym opracowaniem znajduje się studnia wody kredowej z urządzeniem pomiarowym, którą należy chronić. 1.3. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) wykonanie mapy syt.-wys. w skali 1:500 z aktualizacją do celów projektowych, 2) wykonanie mapy stanu prawnego terenu objętego projektowaną inwestycją, z aktualnymi adresami właścicieli i władających nieruchomościami, z naniesieniem na mapie ewidencyjnej gruntów zakresu objętego planem realizacyjnym zagospodarowania terenu, 3) uzyskanie warunków technicznych od właściwych instytucji eksploatujących sieci (na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę stosownych wniosków do podpisu przez Zamawiającego), zwłaszcza o: - wydanie warunków przez P.O.S.D. na zasilanie projektowanych obiektów w gaz i przebudowę istniejących gazociągów na terenie objętym opracowaniem, - wydanie warunków przez ENERGĘ zasilania energetycznego projektowanych obiektów i placu budowy, - wydanie przez CERGIĘ warunków zasilania w ciepło, 4) przygotowanie dokumentów do wystąpienia o wymagane decyzje administracyjne, w tym decyzję o pozwoleniu na budowę, decyzję o pozwoleniu na wycinkę drzew i krzewów oraz nasadzenia zastępcze, decyzję o wyłączeniu gruntów z produkcji leśnej, w tym określenie obszaru wyłączenia (przygotowane przez Wykonawcę stosowne wnioski z załącznikami do podpisu przez Zamawiającego). 1. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie warunkami określonymi w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego (Uchwała Nr 1140/06 RMT z dnia 28.09.2006 r.), warunkami technicznymi, obowiązującymi przepisami i normami oraz na podstawie oględzin terenu budowy. 1.5. Opracowany przedmiot zamówienia powinien w szczególności: 1) zawierać uzgodnienie z użytkownikiem całości wszystkich opracowań koncepcji obiektów, planu zagospodarowania terenu, przeznaczenia jak i wyposażenia budynku socjalno-administracyjnego z kawiarenką, pomieszczeniami handlowymi oraz hali krytej, 2) posiadać komplet uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, w tym uzgodnienie Wydziału Geodezji i Kartografii UMT w zakresie zapewniającym bezkolizyjne położenie projektowanej inwestycji i infrastruktury, 3) do opracowania kosztorysu inwestorskiego Wykonawca stosować będzie ceny jednostkowe robót określone na podstawie danych rynku lokalnego oraz czynniki cenotwórcze określone w aktualnej informacji Sekocenbud. 1.6. Podstawą - materiałem wyjściowym do realizacji przedmiotu umowy są: - pismo znak WSiR. AP-0719-2/07 z dnia 04.10.2007 r. - Uchwała Nr 1140/06 RMT z dnia 28.09.2006 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 175.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji i Remontów - Toruń, 87-100, ul. Wały gen. Sikorskiego 10, telefon (056 61 18 840), fax.(056) 61 18 842.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Wydział Inwestycji i Remontów - 87-100 Toruń ,ul. Wały gen. Sikorskiego 10, telefon (056 61 18 840), fax.(056) 61 18 842.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).