IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie osoby skierowanej do realizowania zamówienia (maksymalnie 5 obiektów) | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
dla
części 1 , 4
1. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian umowy na warunkach
określonych poniżej:
1) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania
przedmiotu zamówienia z przyczyn, które dotyczyć będą:
a) dokonanej zmiany umowy z realizatorem robót budowlano-montażowych w
zakresie terminu wykonania robót lub opóźnienia wykonania robót przez
realizatora robót budowlano-montażowych lub zmiany realizatora robót
budowlano-montażowych połączonej ze zmianą terminu wykonania,
b) uwarunkowań organizacyjno-technicznych,
c) uwarunkowań formalno-prawnych,
przedłużenie terminu nastąpi o okres niezbędny do prawidłowego wykonania
przed-miotu umowy,
2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany składu osobowego zespołu
inspektorów nadzoru inwestorskiego, z przyczyn niezależnych od obu
Stron, za wyjątkiem osoby koordynatora zespołu inspektorów nadzoru
inwestorskiego , wskazanej w § 1 ust. 3 pkt 1 i § 1 ust. 5 wzoru
umowy.
Do każdej propozycji zmiany, o której mowa w pkt 1, Strona inicjująca
zmianę przedstawi opis zmiany wraz z uzasadnieniem. Zmiana nastąpi po
akceptacji proponowanej zmiany przez Wykonawcę i Zamawiającego w formie
aneksu do umowy.
2. W przypadku zmian (nie przewidzianych w opublikowanych do dnia
złożenia oferty przepisach prawa), w trakcie realizacji umowy stawek
podatku VAT związanych z przedmiotem zamówienia, zmian wysokości
minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmian zasad podlegania
ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości
stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne oraz zmian
za-sad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów
kapitałowych, o których mowa w ustawie z 4 października 2018 r. o
pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na
koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, nie wcześniej niż z dniem
wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany, wynagrodzenie
brutto, o którym mowa w § 5 wzoru umowy, ulegnie odpowiednim zmianom.
3. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany wynagrodzenia brutto, o której
mowa w § 5 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca, jeżeli wnioskuje o zmianę
wynagrodzenia, jest obowiązany przed-stawić Zamawiającemu, w terminie 30
dni od dnia wejścia w życie przepisów, na pi-śmie, wpływ zmian stawek
podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany
zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne oraz zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do
pracowniczych planów kapitało-wych na koszty wykonania zamówienia oraz
propozycję nowego wynagrodzenia, potwierdzone powołaniem się na stosowne
przepisy, z których wynikają w/w zmiany. Zmiana wynagrodzenia brutto, o
której mowa w niniejszym paragrafie następuje po uzyskaniu akceptacji
Wykonawcy i Zamawiającego, w formie aneksu do umowy, z za-strzeżeniem,
że zmniejszenie stawki podatku VAT powoduje odpowiednie zmniejszenie
wynagrodzenia brutto od dnia wejścia w życie nowej stawki podatku i
rodzi obowiązek wystawienia faktury uwzględniającej zmianę bez potrzeby
zawierania aneksu (wynagrodzenie netto pozostanie bez zmiany).
4. Wykonawca jest zobowiązany w dniu zawarcia umowy, w związku z
możliwością zmian czynników, o których wyżej mowa, wpływających na
wysokość wynagrodzenia za wykonanie umowy, wskazać jaką część
wynagrodzenia netto za cały przedmiot umowy stanowią wynagrodzenia
pracowników łącznie z pochodnymi oraz przedłożyć w dniu zawarcia umowy
zestawienie ilościowe pracowników, realizujących zamówienie objęte
niniejszą umową, z wyodrębnieniem liczby pracowników otrzymujących
minimalne wynagrodzenie, o którym mowa w przepisach ustawy o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę wraz ze wskazaniem procentowego zaangażowania w
realizację zamówienia objętego niniejszą umową (odrębnie dla każdego
pracownika lub ewentualnie grupy pracowników, z rozbiciem na
poszczególne miesiące). Wykonawca jest zobowiązany zgłosić Zamawiającemu
zmianę liczby pracowników oraz procentowego zaangażowania w
poszczególnych miesiącach, w terminie 7 dni od dnia zaistnienia zmiany.
5. Wykonawca jest zobowiązany w dniu zawarcia umowy przedłożyć
Zamawiającemu listę zawierającą liczbę osób wraz ze wskazaniem
procentowego zaangażowania w realizację zamówienia objętego niniejszą
umową, od których wynagrodzeń odprowadzane są składki zdrowotne i na
ubezpieczenie społeczne oraz osób zatrudnionych objętych pracowniczymi
planami kapitałowymi (PPK). Wykonawca jest zobowiązany zgłosić
Za-mawiającemu zmianę liczby takich osób oraz procentowego
zaangażowania, w terminie 7 dni od dnia zaistnienia zmiany.
6. W przypadku wystąpienia Wykonawcy o zmianę wysokości wynagrodzenia
za wykona-nie przedmiotu umowy z przyczyn określonych w pkt 2, jest on
zobowiązany do udostępnienia Zamawiającemu wiarygodnych dokumentów
uzasadniających złożony wniosek, w tym w szczególności: list obecności,
list płac ze wskazaniem wysokości wynagrodzenia i składek na
ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz wpłat do PPK dot. osób
realizujących zamówienie objęte niniejszą umową. Zamawiający jest
uprawniony do weryfikacji złożonych dokumentów, żądania złożenia
dodatkowych wyjaśnień i dokumentów oraz jest uprawniony do sprawdzania
rzeczywistego stanu w tym na terenie prowadzonych prac.
7. Nieprzedłożenie lub odmowa udostępnienia dokumentów, o których mowa w
pkt. 3-6 przez Wykonawcę w terminach wynikających z umowy lub
niezgodność z prawdą przedłożonych dokumentów, w tym także niezgodność
list obecności, list płac z deklarowaną liczbą pracowników uprawnia
Zamawiającego do odmowy wyrażenia zgody na podwyższenie wysokości
wynagrodzenia za wykonanie umowy.
8. Wypłata wynagrodzenia w części odpowiadającej kwocie zwiększenia z
powodu zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub zmian
zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu
lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
lub zasad gromadzenia i wysokości wpłat do PPK nastąpi pod warunkiem
wypłacenia przez Wykonawcę osobom realizującym za-mówienie objęte
niniejszą umową należnych podwyżek i uregulowania wszystkich należności
wynikających z zawartych umów, związanych z wykonaniem przedmiotu umowy
wobec ZUS, urzędów skarbowych i innych właściwych podmiotów i
przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających dokonanie tych
wpłat nie później niż w terminie 14 dni od podpisania protokołu
końcowego bezusterkowego.
9. Wypłata zwiększonego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy z
przyczyn określonych w ust. 2, nastąpi (jeżeli z innych przyczyn nie
będzie ono wstrzymane, pomniejszone lub ograniczone) po spełnieniu
wszystkich warunków określonych w niniejszym paragrafie, w terminie 30
dni od dnia zakończenia realizacji umowy, potwierdzonego protokołem
końcowym.
dla części 2, 3 oraz 5
Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian umowy na warunkach określonych
poniżej:
1) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania
przedmiotu zamówienia z przyczyn, które dotyczyć będą:
a) dokonanej zmiany umowy z realizatorem robót budowlano-montażowych w
zakresie terminu wykonania robót lub opóźnienia wykonania robót przez
realizatora robót budowlano-montażowych lub zmiany realizatora robót
budowlano-montażowych połączonej ze zmianą terminu wykonania,
b) uwarunkowań organizacyjno-technicznych,
c) uwarunkowań formalno-prawnych,
przedłużenie terminu nastąpi o okres niezbędny do prawidłowego wykonania
przed-miotu umowy,
2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany składu osobowego zespołu
inspektorów nadzoru inwestorskiego, z przyczyn niezależnych od obu
Stron, za wyjątkiem osoby koordynatora zespołu inspektorów nadzoru
inwestorskiego, wskazanej w § 1 ust. 3 pkt 1 i § 1 ust. 5 wzoru umowy.
Do każdej propozycji zmiany, o której mowa w pkt 1, Strona inicjująca
zmianę przed-stawi opis zmiany wraz z uzasadnieniem. Zmiana nastąpi po
akceptacji proponowanej zmiany przez Wykonawcę i Zamawiającego w formie
aneksu do umowy.
2. W przypadku zmian (nie przewidzianych w opublikowanych do dnia
złożenia oferty przepisach prawa) w trakcie realizacji umowy stawek
podatku VAT związanych z przedmiotem zamówienia, wynagrodzenie brutto, o
którym mowa w § 5 wzoru umowy, w części należnej za okres po
wystąpieniu okoliczności uzasadniających zmianę ulegnie odpowiednim
zmianom.
3. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany wynagrodzenia brutto, o której
mowa w pkt 2, Wykonawca, jeżeli wnioskuje o zmianę wynagrodzenia, jest
obowiązany przedstawić Zamawiającemu, w terminie 30 dni od dnia wejścia w
życie przepisów, na piśmie, wpływ zmian stawek podatku VAT. Zmiana
wynagrodzenia brutto, o której mowa w niniejszym paragrafie następuje po
uzyskaniu akceptacji Wykonawcy i Zamawiające-go, w formie aneksu do
umowy, z zastrzeżeniem, że zmniejszenie stawki podatku VAT powoduje
odpowiednie zmniejszenie wynagrodzenia brutto od dnia wejścia w życie
no-wej stawki podatku i rodzi obowiązek wystawienia faktury
uwzględniającej zmianę bez potrzeby zawierania aneksu (wynagrodzenie
netto pozostanie bez zmiany).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-03-30, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: