Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, fax 056 6118622.
- Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: konserwacja Wieży Wartowniczej (przy Dworze Mieszczańskim) w Toruniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wieża Wartownicza pochodzi z XIII wieku, powstała jako element zamku krzyżackiego, po jego zniszczeniu została włączona w strukturę Dworu Mieszczańskiego.
Zakres zadania obejmuje wykonanie:
- konserwację ok. 235,6m2 powierzchni ceglanych elewacji Wieży Wartowniczej, wg programu opracowanego przez prof. Jadwigę Łukaszewicz; - załącznik nr 3 do siwz
- wzmocnienie trzonu Wieży Wartowniczej wg projektu mgr inż. Tadeusz Karolczaka i mgr inż. Piotra Bieleckiego. - załącznik nr 4 do siwz
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.00.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy indywidualnie lub w ramach konsorcjum), którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy:
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy naskładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
-wskażą kierownika zespołu konserwatorskiego oraz załączą dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych wymaganych do wykonania prac na obiektach zabytkowych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich , badań konserwatorskich i archeologicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków ruchomych (Dz.U.Nr150 z 2004r.,poz.1579),
-wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (konserwacja murowych obiektów ceglanych gotyckich, o wielkości nie mniejszej niż 70.000,00 zł każde) ,
3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1,2 prawa zamówień publicznych
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.
4. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta spełniać musi następujące wymagania:
a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, wykonawcy muszą udokumentować, że spełniają łącznie warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz każdy
z wykonawców oddzielnie że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1
2. zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 2
3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej . jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
4.wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej 2 usługi z zakresu konserwacji murowych obiektów gotyckich, o wielkości nie mniejszej niż 70.000,00 zł każde)z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców;
5.referencje służb konserwatorskich lub rzeczoznawców Ministerstwa Kultury potwierdzające, że zadania te zostały wykonane należycie
6.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień
-kierownik zespołu konserwatorskiego dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych wymaganych do wykonania prac na obiektach zabytkowych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich , badań konserwatorskich i archeologicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków ruchomych (Dz.U.Nr150 z 2004r.,poz.1579),
7. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia.
8. Polisa lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ,
- Oświadczenie, iż wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień
publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24
ust.1,2 prawa zamówień publicznych.
- Zaakceptowany wzór umowy.
- Zobowiązanie do wpłacenia, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia
o równowartości 5 % ceny ofertowej brutto , w przypadku wybrania oferty przez zamawiającego.
- oświadczenie wykonawcy, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom, jeśli do wykonania zamówienia przewidziani są podwykonawcy.
Oświadczenie wykonawcy, które z informacji załączonych do wniosków na stronach od do stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie
mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że
dokumenty załączone do wniosku nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków, Toruń ul. Podmurna 2/2a,
tel/fax (056) 6221479, 6226292.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2007 godzina 10:00, miejsce: - Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków, Toruń ul. Podmurna 2/2a,
tel/fax (056) 6221479, 6226292.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).