Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, fax 056 6118622.
- Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy drzewostanów lasów miejskich i poprawę infrastruktury turystycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy drzewostanów lasów miejskich i poprawy infrastruktury turystycznej, przy zatrudnieniu 10 bezrobotnych przez 3 miesiące.
Zadanie obejmuje:
-wycinkę z karczowaniem oraz zrywka 140 drzew,
-pielęgnację drzewostanu przy szlakach turystycznych 2150 drzew,
-naprawę ścieżek leśnych na powierzchni 18 ha,
przy zatrudnieniu 10 bezrobotnych przez 3 miesiące ( refundacjia części wynagrodzenia w wysokości 400,00zł miesięcznie na osobę oraz składki ZUS od tej kwoty ).
Zadanie należy wykonać zgodnie z załączoną do SIWZ mapką lasów miejskich przewidzianych do wykonanie przebudowy drzewostanów lasów miejskich i poprawę infrastruktury turystycznej -załącznik nr3
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz częściowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki
-posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
-dysponują min 2 osobami posiadającymi wykształcenie kierunkowe leśne technik leśnik lub inżynier leśnik
oraz min 4 drwalami -pilarzami, posiadają potencjał techniczny min ciągnik leśny lub ciągnik z oprzyrządowaniem do prac leśnych,
-zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wartości min 60.000zł brutto , z podaniem jej wartości ,przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1,2 prawa zamówień publicznych
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.
3.2. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta spełniać musi następujące wymagania
a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, wykonawcy muszą udokumentować, że spełniają wspólnie warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz każdy
z wykonawców oddzielnie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy Formularz ofertowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji,
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert; ,
- Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie ,usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia co najmniej 1 usługa o wartości min 60.000zł brutto , z podaniem jej wartości ,przedmiotu, dat wykonania i odbiorców,
-dokumenty potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie
- Wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich
kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, także zakres wykonywanych
przez nich czynności
- oświadczenie wykonawcy, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom, jeśli do wykonania
zamówienia przewidziani są podwykonawcy.
- Oświadczenie, iż wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień
publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24
ust.1,2 prawa zamówień publicznych.
- Zaakceptowany wzór umowy.
- Polisa lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ,
Oświadczenie wykonawcy, które z informacji załączonych do wniosków na stronach od do stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie
mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że
dokumenty załączone do wniosku nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział prowadzący - Wydział Środowiska i Zieleni ul. Wały Gen. Sikorskiego 12
telefon (056) 61186 59, fax. 611 87 89.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Torunia - Wydział Środowiska i Zieleni ul. Wały gen Sikorskiego 12 pok.7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).