poprzednie .. spis treści .. następne


Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 87 z dnia 02.05.2007

POZYCJA 25375

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Toruń: termomodernizacja hali sportowej Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VII LO przy ul. Grunwaldzkiej 33/35 w Toruniu

Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, do kontaktów: Joanna Nosewicz-Lewandowska, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, fax 056 6118622, e-mail: bzp@um.torun.pl.

Adresy internetowe

Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): um.torun.pl

Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wydział Prawny, Joanna Nosewicz-Lewandowska, Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 61 18 742, fax 056 61 18 636, e-mail: j.nosewicz@um.torun.pl, www.um.torun.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji i Remontów, Marcin Maksim, Wały gen. Sikorskiego 10, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118 840, fax 056 6118 842, e-mail: wiir@um.torun.pl, www.um.torun.pl.

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wydział Inwestycji i Remontów, Marcin Maksim, Wały gen. Sikorskiego 10, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118 840, fax 056 61 18 842, e-mail: wiir@um.torun.pl, www.um.torun.pl.

2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne.

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja hali sportowej Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VII LO przy ul. Grunwaldzkiej 33/35 w Toruniu.

1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Toruń, ul. Grunwaldzka 33/35.

1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.

1.4) Informacje na temat umowy ramowej:

Czas trwania umowy ramowej:

Wartość umowy ramowej:

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:

1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujący zakres prac:

1. Docieplenie ścian zewnętrznych hali od strony południowej hali-płyty warstwowe gr. 10 cm z rdzeniem ze styropianu.

2. Wymiana drewnianej stolarki okiennej na PCV (profil 4 komorowy, szkło bezpieczne 4/16/4, U szyby 1.1 W/m2xK, U profilu 1.3 W/m2xK, wsp. infiltracji powietrza 0.5-1.0, szerokość profili min. 62 mm, izolacyjność akustyczna 32 dB).

3. Wykonanie fasady z profili aluminiowych od strony południowej ( Uprof< 2,8 W/m2xK, słupy i rygle fasadowe o szerokości profili 52mm z zewnętrznymi listwami maskującymi zaoblonymi, szklenie szybami zespolonymi izolacyjnymi Uszyby=1.1 W/m2xK, Rw=35 dB,szyba zewnętrzna barwiona w masie na kolor grafitowy gr. 4 mm szyba wewnętrzna bezpieczna i laminowana min. klasy C gr. 6,4 mm)

4. Wymiana stolarki okiennej stalowej na aluminiową.

5. Wykonanie konstrukcji stalowej wsporczej pod fasadę i maskownicę gzymsu.

6. Wykonanie maskownicy gzymsu.

1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie z wymaganiami okreslonymi w Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych

1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.32.10.00, 45.44.21.10.

1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2) Wielkość lub zakres zamówienia

Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje następujący zakres prac:

1. Docieplenie ścian zewnętrznych hali od strony południowej hali-płyty warstwowe gr. 10 cm z rdzeniem ze styropianu.

2. Wymiana drewnianej stolarki okiennej na PCV (profil 4 komorowy, szkło bezpieczne 4/16/4, U szyby 1.1 W/m2xK, U profilu 1.3 W/m2xK, wsp. infiltracji powietrza 0.5-1.0, szerokość profili min. 62 mm, izolacyjność akustyczna 32 dB).

3. Wykonanie fasady z profili aluminiowych od strony południowej ( Uprof< 2,8 W/m2xK, słupy i rygle fasadowe o szerokości profili 52mm z zewnętrznymi listwami maskującymi zaoblonymi, szklenie szybami zespolonymi izolacyjnymi Uszyby=1.1 W/m2xK, Rw=35 dB,szyba zewnętrzna barwiona w masie na kolor grafitowy gr. 4 mm szyba wewnętrzna bezpieczna i laminowana min. klasy C gr. 6,4 mm)

4. Wymiana stolarki okiennej stalowej na aluminiową.

5. Wykonanie konstrukcji stalowej wsporczej pod fasadę i maskownicę gzymsu.

6. Wykonanie maskownicy gzymsu.

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 03.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: 6 500 zł

2) Warunki udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu: o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy (indywidualnie lub w ramach konsorcjum) nie wykluczeni z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy (konieczne złożenie oświadczenia):

1.którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:

a)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

b) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - co najmniej 2 termomodernizacje obiektów kubaturowych lub zespołów obiektów kubaturowych o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda,

c) przedłożą dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie (co najmniej 2)zostały wykonane należycie.

2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

a) przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym.

Za każdą dodatkową robotę ponad minimum określone w ogłoszeniu zamawiający przyzna wykonawcy dodatkowo - 1 pkt.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy przedłożą oświadczenia i dokumenty wymienione w: § 1 ust. 1 pkt 2-5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19. 05. 06 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) oraz:

a) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,

b) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,

c) dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,

d) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia

1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10

2) Kryteria oceny ofert

2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

3) Informacje administracyjne

3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Opłata:

Warunki i sposób płatności:

3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:

3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2007 godzina 10:00.

3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.

3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.07.2007, godzina 10:30, Toruń, ul. Wały Gen. Sikorskiego 10, pokój 22.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.

2) Informacje dodatkowe:

3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007.


xxmToruń

xxzGmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia

xxwkujawsko-pomorskie

xxrB

xxptermomodernizacja hali sportowej Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VII LO przy ul. Grunwaldzkiej 33/35 w Toruniu