EUROPA | TED > 147800-2009

Document 147800-2009-

Accès au document :
30/05/2009    S103    Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na roboty budowlane – Udzielenie zamówienia

PL-Toruń: Roboty budowlane

2009/S 103-147800

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Roboty budowlane

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1) NAZWA, ADRESY I OSOBY KONTAKTOWE:

Gmina Miasta Toruń, Wały gen. Sikorskiego 8, Kontakt Wydział Prawny, Do wiadomości Joanna Nosewicz-Lewandowska, PL-87-100 Toruń. Tel.  +48 566118742. E-mail wp@um.torun.pl. Faks  +48 566118636.

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.um.torun.pl.

I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Organ władzy regionalnej lub lokalnej.
Budownictwo i obiekty komunalne.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Specjalistyczny Szpital Miejski - budowa budynku bloków operacyjnych z wyposażeniem i technologią przy ul. Batorego 17/19 w Toruniu wraz z zapewnieniem finansowania wykonanych prac do roku 2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług:
Roboty budowlane.
Wykonanie.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Toruń, ul. Batorego 17/19.

Kod NUTS PL613 .

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
II.1.4) Krótki opis zamówienia lub zakupu:
Specjalistyczny Szpital Miejski - budowa budynku bloków operacyjnych z wyposażeniem i technologią przy ul. Batorego 17/19 w Toruniu wraz z zapewnieniem finansowania wykonanych prac do roku 2014.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45000000, 45215000.

II.1.6) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
Nie.
II.2) CAŁKOWITA KOŃCOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 27 442 740,00 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%): 22,0.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystano aukcję elektroniczną:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
09/09.
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:

Ogłoszenie o zamówieniu

Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2009/S 25-035996 z dnia 6.2.2009.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

ZAMÓWIENIE NR: 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22.5.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

Skanska SA, ul. Gen. J. Zajączka 9, PL-01-518 Warszawa. E-mail info@skanska.pl. Tel.  +48 225613001. URL: www.skanska.pl. Faks  +48 225613000.

V.4) INFORMACJE NA TEMAT WARTOŚCI ZAMÓWIENIA
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 27 442 740,00 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 22,0.
V.5) PRZEWIDYWANE JEST ZLECENIE PODWYKONAWSTWA W RAMACH ZAMÓWIENIA:
Nie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UE:
Nie.
VI.2) INFORMACJE DODATKOWE:
VI.3) PROCEDURY ODWOŁAWCZE:
VI.3.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:

Urząd Zamówień Publicznych, al. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail odwolania@uzp.gov.pl. Tel.  +48 224587801. URL: www.uzp.gov.pl. Faks  +48 224587800.

VI.3.2) Składanie odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań Szczegółowe zasady wnoszenia środków ochrony prawnej oraz postępowania toczonego w skutek ich wniesienia określa dział VI ustawy Prawo zamówień publicznych. Odwołanie przysługuje od rozstrzygnięcia protestu. Odwołanie wnosi się bezpośrednio do Prezesa UZP w terminie 10 dni od doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu rozstrzygnięcia protestu. Złożenie odwołania w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z wniesieniem go do Prezewsa Urzędu (decyduje data stempla pocztowego). Wykonawca wnoszący odwołanie zamawiającemu. Odwołanie rozpatruje Krajowa Izba Odwoławcza.
VI.3.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:

Urząd Zamówień Publicznych, al. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail odowlania@uzp.gov.pl. Tel.  +48 224587801. URL: www.uzp.gov.pl. Faks  +48 224587800.

VI.4) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
29.5.2009.