Toruń: Wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół Nr 9 przy ul. Rzepakowej 7/9 w Toruniu
Numer ogłoszenia: 220596 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 183493 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, fax 056 6118622.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół Nr 9 przy ul. Rzepakowej 7/9 w Toruniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana drewnianej stolarki okiennej na PCV obejmująca m in.: - zabezpieczenie pomieszczeń folią i demontaż starej stolarki okiennej drewnianej, - montaż nowej stolarki PCV w kolorze białym, profil 4-komorowy, okucia standard, szkło bezpieczne 4/16/4, szyba termoizolacyjna 1,1 W/m2xK, szerokość profili min 62 mm, izolacyjność akustyczna 32 db, - odtworzenie w pomieszczeniach stanu przed wykonaniem robót (szpachlowanie, malowanie), - złożenie na składowisku lub w zakładzie przerobu surowców wtórnych materiałów z demontażu i rozbiórki (potwierdzenie załączyć do dokumentacji powykonawczej), - demontaż parapetów zewnętrznych i wykonanie nowych z blachy powlekanej uwzględniających grubość planowanego docieplenia budynków, - pozostawieni lub odtworzenie zabezpieczeń w postaci krat stalowych dla otworów posiadających takie elementy, - zabezpieczenie robót związanych z ewentualnymi pracami z materiałami niebezpiecznymi (filarki między oknami posiadają obudowę z płyt cementowo-azbetowych),

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 338430 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)