Toruń: Przygotowanie kampanii informacyjnej w zakresie nowego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Gminy Miasta Toruń.
Numer ogłoszenia: 72312 - 2013; data zamieszczenia: 20.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia , ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie kampanii informacyjnej w zakresie nowego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Gminy Miasta Toruń..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kampanii informacyjnej, zwanej dalej Kampanią, dla mieszkańców Gminy Miasta Toruń w celu poinformowania o zasadach funkcjonowania nowego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi w związku ze zmianą ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 391 i 951). Od dnia 1 lipca 2013 r. Gmina Miasta Toruń przejmuje obowiązki właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w zakresie odbierania odpadów komunalnych ( art. 6c powyższej ustawy ). W szczególności do zadań wykonawcy należeć będzie przygotowanie materiałów informacyjnych (ulotki, broszury i plakaty), przygotowanie artykułów sponsorowanych w prasie lokalnej oraz filmu instruktażowego dotyczącego wypełnienia deklaracji. Kampania zostanie zrealizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz na ustalonych warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-0, 79.82.20.00-2, 92.11.12.10-7, 39.29.41.00-0, 79.82.25.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informacja, że nie należy do grupy kapitałowej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadkach gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) z przyczyn nie dających się przewidzieć w momencie podpisania umowy konieczna stanie się modyfikacja harmonogramu rzeczowo-finansowego. Zmiany mogą dotyczyć: 1) jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu usługi; 2) kolejności i terminów; 3) terminu wykonania usługi; 4) podwykonawców; 5) podatków i opłat. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany; 2) uzasadnienie zmiany; 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy; 4) opis wpływu zmiany na harmonogram usług i termin wykonania umowy. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia maksymalnie o 20%, zmniejszenia ilości materiałów promocyjnych, czego nie można było przewidzieć w momencie podpisania umowy. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Torunia, Wydział Gospodarki Komunalnej Toruń ul. Legionów 220 , 87-100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta Torunia, Wydział Gospodarki Komunalnej (sekretariat), 87-100 Toruń, ul. Legionów 220..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie